IŠBANDYTI NEMOKAMAI Išbandykite nemokamai +370 (5). 231 0499

Maksimali integracija su Google produktais

Google Analytics. Pateikiama detali lankytojų statistika: iš kur lankytojas ateina, kiek laiko praleidžia puslapyje, ką peržiūri, kiek vartotojų išėjo pamatę tik pirmą puslapį, vartotojų geografija ir daug kitų naudingų grafikų bei funkcijų.

Google Analytics el. prekybos modulis – tai Jūsų pirkėjų statistika. Kiek kartų buvo lankomasi puslapyje, kol buvo padarytas užsakymas; kiek laiko vartotojas praleido svetainėje iki kol buvo padarytas užsakymas, lankytojų rodiklis ir kiek iš jų tapo klientais; užsakymų duomenys (kiek užsakymų, kurią dieną, kokiai sumai buvo nupirkta, kokios prekės parduotos).

Google AdWords konversijų stebėjimas leidžia stebėti tokius rodiklius kaip: užsakymas; naujienlaiškių prenumerata; vartotojų registraciją. Šis įrankis skirtas stebėti lėšas skiriamas reklamai ir iš to gaunamą rezultatą. Pavyzdžiui, raktiniam žodžiui „kvepalai internetu“ panaudoti 100 Lt atnešė 1000 Lt pardavimo pajamų. Žinant pelno maržą galima spręsti, ar skiriamas adekvatus biudžetas raktiniam žodžiui gaunant tam tikrą rezultatą.

Google Rich Snippets. El. parduotuvės prekių (bei kiti) puslapiai turi savyje mikro duomenis bei mikroformatus, kuriuos supranta Google paieškos sistema. Todėl analizuojant el. parduotuvės turinį paieškos sistema žinos kurioje tiksliai vietoje yra pavadinimas ir koks jis, kur yra prekės nuotrauka bei kokia yra prekės kaina bei reitingas. Tai atsispindi paieškos rezultatų puslapyje ir vizualiai paryškina Jūsų prekę bei tokiu būdu paieškos sistemos aukščiau vertiną pateikiamą joms turinį. Taigi, el. parduotuvė bus konkurencingesnė už tas, kurios neturi šitokio funkcionalumo.

Šio funkcionalumo dėka, Jūsų rezultatas paieškos sistemoje atrodytų išskirtinai ir labiau matomas (žiūrėti pavyzdį):