IŠBANDYTI NEMOKAMAI Išbandykite nemokamai +370 (5). 231 0499

Vieno žingsnio apsipirkimas el. parduotuvėje didina pardavimus

Vieno žingsnio apsipirkimas el. parduotuvėje didina pardavimus< Vieno žingsnio apsipirkimo (angl. One Step Checkout) modulį įdiegėme verskis.lt platformoje dar 2011 metų balandį. Pastebėjome, jog po šio modulio įdiegimo mūsų klientai savo pardavimus padidino vidutiniškai 7%.

Vieno žingsnio apsipirkimo funkcija palengvina klientams užsakymo procesą bei leidžia visą pildomą informaciją matyti viename lange, kuris vizualiai telpa net ir į nedidelio nešiojamo kompiuterio ekraną.

Jeigu vartotojas jau yra pirkęs elektroninėje parduotuvėje – jam užtenka patikrinti ar nepasikeitė jo pristatymo adresas ir paspausti tik vieną mygtuką "Užsakyti" ir jo užsakymas jau įformintas.

Tipiniame apsipirkimo procese yra 4-5 puslapiai – klausimas apie registraciją ar prisijungimą (kai kurios parduotuvės net neleidžia pirkti neužsiregistravus elektroninėje parduotuvėje), vėliau klausiama kas yra pirkėjas, sekančiame žingsnyje - kur pristatyti prekes, dar sekančiame žingsnyje klausimas, kaip apmokės už prekes, tada parodomas visas užsakymas, kad vartotojas galėtų peržiūrėti, ar teisingai supildė visą informaciją ir patvirtinti užsakymą. Viso to pasekmė yra tokia, kad vartotojas pildydamas trečią žingsnį jau pamiršo, ką jis pildė pirmąjame, tada grįžta atgal ir visą procesą turi kartoti iš naujo. Daug potencialių pirkėjų tiesiog nebeužbaigia šio proceso, dėl laiko stokos ar kitų priežasčių. Mūsų tyrimai parodė, jog taip prarandama labai daug pirkėjų.

Verskis.lt el. parduotuvių sistema vienintelė Lietuvoje optimizavo užsakymo pateikimo puslapį, kuris dabar leidžia vartotojui apsipirkti greičiau, patogiau ir paprasčiau:

  • visas užsakymas vykdomas viename puslapyje, todėl vartotojui nereikia blaškytis;
  • užsakymą gali pateikti tiek svečias, tiek registruotas pirkėjas; esant norui - svečias gali tapti registruotu vartotoju;
  • vartotojui pildant jo adresą sistema pati užpildo pašto kodą, tad vartotojui nėra tikslo ieškoti jo kituose puslapiuose arba žinoti  atmintinai;
  • sistema automatiškai parenka vartotojui pigiausią pristatymo būdą jo pristatymo zonoje, tai ypač svarbu prekiaujant keliuose regionuose ar šalyse; taip pat pirkėjas gali nurodyti komentarą vežėjui, kuriame galima nurodyti, tarkime, laiptinės kodą;
  • atsiskaitymo būdą vartotojas pasirenka pagal tipą - atsiskaitymas internetu, apmokėjimas grynais kurjeriui arba pagal išankstinio mokėjimo sąskaitą;
  • dešinėje pusėje rodoma informacija apie jo perkamas prekes bei detalizuojamas jo perkamas krepšelis;
  • galiausiai, pirkėjas peržiūri savo užsakymą tame pačiame, viename lange ir paspaudžia mygtuką "Užsakyti"

  

Visa tai leidžia pirkėjui maksimaliai greitai užpildyti užsakymą elektroininėje parduotuvėje, o tai didina Jūsų pardavimus.

7 procentai – tikrai ne mažas rodiklis, kuris įtakuoja Jūsų verslo sėkmę.