Dinaminis remarketingas leidžia uždirbti daugiau

Sugrąžinsime Jums tuos, kurie dar neapsipirko Jūsų el. parduotuvėje.

Dinaminio remarketingo esmė - susigrąžinti klientus palikusius jūsų internetinę parduotuvę.

Kaip tai vyksta? Potencialus klientas reklamos yra kabinamas vėl ir vėl. Pavyzdžiui, jūsų svetainės lankytojas peržiūrėjo žalią, mėlyną ir raudoną prekę, bet nieko nenupirko - nuo šiol jį tos prekės persekios jo Facebook`o reklamos tinkle. Trumpai tariant, Facebook dinaminio remarketingo dėka galima susigrąžinti ne tik prarastus svetainės lankytojus, bet tuo pačiu pasiekti ir pasirengusius pirkti paslaugas ar prekes lankytojus bei iš naujo juos įtikinti įsigyti Jūsų siūlomas paslaugas ar prekes. Galbūt viena dalis vartotojų prieš perkant nusprendžia palyginti kainas su konkurentų ir nebegrįžta, galbūt kita dalis paprasčiausiai dar nėra tvirtai apsisprendę. Antrą kartą sugrįžę klientai į Jūsų interneto svetainę yra pasiryžę įsigyti Jūsų prekę ar paslaugą. Taip pardavimo tikimybė gerokai padidėja.

 

Scenarijus Nr. 1. Sukuriame vieną kampaniją: naujų klientų pritraukimo arba dinaminio remarketingo kampaniją.

Scenarijus Nr. 2. Sukuriame vieną klientų pritraukimo kampaniją ir vieną remarketingo kampaniją.

Scenarijus Nr. 3. Sukuriame kelias klientų pritraukimo kampanijas ir kelias dinaminio remarketingo kampanijas.

 

Taip pat labai rekomenduojame ir galime atliekti A/B testus. Kodėl reikalingi A/B testai? Niekas nežino, kaip rinka reaguos į tam tikrą produktą, į tai ką norima parduoti ir kaip Jūsų auditorija tai priima. Mes linkę siūlyti rinkai tai, ką mėgstame patys, tačiau daugumos nuomonė gali skirtis nuo Jūsų ar mūsų, o tai reiškia, kad reklama gali būti neveiksminga. Norint sužinoti, kas patinka būtent Jūsų potencialiam klientui, reikia atlikti testus. Tai sudėtingas procesas, reikalaujantis nuolatinio ir pastovaus stebėjimo, vertinimo. Tačiau testavimas yra svarbiausia sėkmingos reklamos vykdymo dalis. Dinaminio remarketingo A/B testų metu testuojama: skirtingas tekstas, conversion window, dienų skaičius (7 d., 14 d., 30 d.), įvykis pagal kurį optimizuojame pirkimą arba pridėjimą į kepšelį (angl. purchase, add to cart). Ieškome laiminčios, geriausiai parduodančios kampanijos. Keliamas biudžetas pagal skirtingas strategijas. Pritraukimo kampanijos A/B testų metu testuojama: skirtingas tekstas, vizualas, reklamos tipas, auditorija (interest, lookalike, website, pixel), ieškoma tokios kampanijos derinio, kuri pritrauktų daugiausia lankytojų į svetainę už geriausią kainą. Svarbu: jei neatliekami A/B testai, kampanijos sudaromos remiantis geriausia praktika, o ne konkrečios įmonės praktika, kas veikia būtent tam klientui geriausiai.

 

Biudžetas pačiai reklamai yra skiriamas atskirai.

Rekomenduojame pradėti bent nuo 5 €/dienai vienai kampanijai. Išleistus pinigus už pačios reklamos rodymą, Facebook pats nuskaičiuos nuo pridėtos Jūsų mokėjimo kortelės.

Dinaminio remarketingo kampaniju planai

Pateikiame standartinius 3 planus, norite kitokio? Pasikalbam!
AUGINAM JŪSŲ VERSLĄ
Planas A
nuo 299€/mėn. + PVM
  • Klientų dinaminio remarketingo kampanijos
  • Klientų pritraukimo kampanijos
  • A/B testai
  • Kampanijų skaičius neribotas
  • Kaina priklauso nuo kampanijų ir atliekamų A/B testų skaičiaus
SUASMENINTA
Planas B
199€/mėn. + PVM
  • Klientų dinaminio remarketingo kampanijos
  • Klientų pritraukimo kampanija
  • Dvi skirtingos kampanijos
  • A/B testai
  • Kaina priklauso nuo kampanijų ir atliekamų A/B testų skaičiaus
PRIORITETINĖ
Planas C
149€/mėn. + PVM
  • Klientų dinaminio remarketingo arba pritraukimo kampanija
  • Viena kampanija pasirinktinai
  • A/B testai
  • Kaina priklauso nuo kampanijų ir atliekamų A/B testų skaičiaus
Turite klausimų?
Darbo laikas: I-V 8.00 — 17.00
Lukas
 

Užpildykite formą ir susisieksime su Jums dėl projekto priežiūros paslaugos.