Sujunkite savo e. parduotuvę su apskaitos sistemomis, tiekėjais, logistikos partneriais ir rinkodaros kanalais. Automatinė sinchronizacija užtikrina, kad prekių likučiai, kainos ir užsakymai būtų nuolat atnaujinami, o integracijos su prekyvietėmis ir kainų palyginimo portalais padeda pasiekti platesnę auditoriją. Be to, automatizuoti vertimai ir rinkodaros kampanijos leidžia efektyviau valdyti turinį ir komunikaciją su klientais įvairiose rinkose.
Automatizuokite prekių įkėlimą į savo e. parduotuvę - importuokite tiekėjų asortimentą per XML, CSV ar API. Lengvai pritaikykite kainas, filtrus ir kategorijas pagal savo verslo poreikius.
Generuokite siuntų lipdukus, gaukite sekimo numerius ir kvieskite kurjerį tiesiai iš e. parduotuvės - greitesnis užsakymų apdorojimas ir patogesnis siuntimas sutaupys jums laiko.
Automatiškai keiskitės duomenimis tarp e. parduotuvės ir buhalterinės sistemos - importuokite prekes, kainas, likučius ir perduokite užsakymus be rankinio darbo.
Automatiškai verskite prekių pavadinimus ir aprašymus su OpenAI pagalba - pritaikykite tekstus skirtingoms rinkoms, išlaikydami savo tono ir komunikacijos stilių.
Eksportuokite prekes į pigu.lt, varle.lt, ebay.com ar Google Shopping - pasiekite daugiau pirkėjų, padidinkite matomumą ir pardavimus populiariuose kanaluose.
Eksportuokite prekes į Kainos.lt, Kaina24.lt ir kitus palyginimo portalus - padidinkite savo produktų matomumą ir pritraukite pirkėjus, ieškančius geriausio pasiūlymo.
Naudokitės Verskis API sąsaja - siųskite prekių likučius, kainas ar kitą informaciją, o užsakymų duomenis galėsite perduoti siuntų tarpininkams ar integruoti į kitas sistemas pagal savo poreikius.
Eksportuokite prekes į Facebook, eBay ar kitas sistemas - dalinkitės asortimentu su partneriais, automatizuokite savo kelių parduotuvių valdymą ar plėskite didmeninę prekybą.
Automatizuokite e. laiškus ir SMS su Omnisend - valdykite apleistus krepšelius, segmentuokite klientus ir didinkite pardavimus be papildomo rankinio darbo.
Integracijos su buhalterinėmis ar sandėlio sistemomis leidžia automatiškai keistis duomenimis - užsakymų informacija, prekių likučiais, kainomis - be rankinio darbo. Tai sumažina klaidų tikimybę, taupo laiką ir leidžia greičiau reaguoti į pokyčius.