Kurjerių Omniva Venipak DPD integracija el. parduotuvėje

Jeigu nerasite reikiamos pagalbos - rašykite mums į pagalba@verskis.lt

Kurjerių Omniva, Venipak, DPD integracija el. parduotuvėje

Prieš pradėdami naudotis kurjerių integracija turite įvykdyti šias sąlygas:

  1. Gauti iš vežėjo prisijungimus prie informacinės sistemos (el. parduotuvei reikalingi kitokie prisijungimai, negu kad jungiatės į jų sistemą);
  2. Rekvizituose Jūsų nurodytas telefono numeris turi būti mobilusis;
  3. Prieš įvykstant užsakymui - pristatymo būdams turite parinkti tinkamą pristatymo servisą (t.y. sistema iš anksto turi žinoti, kuri pristatymo tarnyba aptarnauja kurį pristatymo būdą). Įvykus užsakymui prie jo yra išsaugomas tiek Jūsų telefono numeris, tiek kuris servisas aptarnauja šį užsakymą. Vėlesnis duomenų pakeitimas įtakos nebeturi.

Po siuntų įregistravimo joms yra priskiriamas siuntos numeris. Kaip pilnavertiškai naudotis šiuo funkcionalumu - žiūrėkite papildomą mokomąją medžiagą Siuntų sekimo modulis.

Kokybiškai peržiūrai naudokite 720pHD rėžimą


Kurjerių Omniva, Venipak, DPD integracija el. parduotuvėje

“Pristatymas –> Kurjerių integracijos nustatymai”

Elektroninę parduotuvę Jūs galite susieti su įvairiomis kurjerių tarnybomis, kad pati parduotuvė generuotų Jums lipdukus ir manifestus, t.y. Jums nereikės kopijuoti užsakymo duomenų į vežėjų informacinę sistemą bei siuntos sekimo numeriai bus automatiškai priskirti prie Jūsų siuntų. Taigi, kaip tai daroma?

Reikia pasirašyti sutartį su pasirinktu vežėju. Tokiu būdu iš vežėjų Jūs gausite prisijungimus prie informacinės sistemos. Prisijungimai yra skirtingi, skirtingoms vežėjų įmonėms. Gautus prisijungimus, reikės suvesti į atitinkamus laukelius ir įjungti pačią tarnybą.

Svarbus žingsnis, kurį reikia atlikti prieš lipdukų spausdinimą, tai rekvizituose (“Nustatymai –> Rekvizitai”) būtinai turi būti įrašytas teisingas Jūsų telefonas .

“Pristatymo būdai” meniu punkte, Jūs turite susieti su tam tikra vežėjų tarnyba. Pasirinkę vežėją, Jūs turite nustatyti pristatymo servisą.

Nuėję į “Užsakymai” meniu punktą Jūs galite matyti prekės užsakymo būseną.

“Užsakymai –> Siuntos” matomos visos siuntos, kurios yra turi būti išsiųstos ir visas kitas. Pažymite tas siuntas, kurios yra paruoštos ir spausdami punktą “Pridėti į manifestus” užbaigiate sekantį žingsnį. Tuomet sukėlus siuntas paruoštas siųsti į manifestus, turite spausti punktą “Registruoti siuntas”. Paskutiniame žingsnyje, Jūs turite jau registruotas siuntas, tuomet spaudžiate punktą “Uždaryti manifestą”. Siuntų lipdukus galite atsisiųsti ir atspausdinti.

Nuo ko pradėti
El. parduotuvės turinys
Prekių valdymas
Marketingas
Vartotojai
Pristatymas
Užsakymai
Nustatymai
Trečiųjų šalių integracijos
El. parduotuvės SEO
Bendra pagalba