Prieš pradėdami naudotis kurjerių integracija turite įvykdyti šias sąlygas:
Po siuntų įregistravimo joms yra priskiriamas siuntos numeris. Kaip pilnavertiškai naudotis šiuo funkcionalumu - žiūrėkite papildomą mokomąją medžiagą Siuntų sekimo modulis.
“Pristatymas –> Kurjerių integracijos nustatymai”
Elektroninę parduotuvę Jūs galite susieti su įvairiomis kurjerių tarnybomis, kad pati parduotuvė generuotų Jums lipdukus ir manifestus, t.y. Jums nereikės kopijuoti užsakymo duomenų į vežėjų informacinę sistemą bei siuntos sekimo numeriai bus automatiškai priskirti prie Jūsų siuntų. Taigi, kaip tai daroma?
Reikia pasirašyti sutartį su pasirinktu vežėju. Tokiu būdu iš vežėjų Jūs gausite prisijungimus prie informacinės sistemos. Prisijungimai yra skirtingi, skirtingoms vežėjų įmonėms. Gautus prisijungimus, reikės suvesti į atitinkamus laukelius ir įjungti pačią tarnybą.
Svarbus žingsnis, kurį reikia atlikti prieš lipdukų spausdinimą, tai rekvizituose (“Nustatymai –> Rekvizitai”) būtinai turi būti įrašytas teisingas Jūsų telefonas .
“Pristatymo būdai” meniu punkte, Jūs turite susieti su tam tikra vežėjų tarnyba. Pasirinkę vežėją, Jūs turite nustatyti pristatymo servisą.
Nuėję į “Užsakymai” meniu punktą Jūs galite matyti prekės užsakymo būseną.
“Užsakymai –> Siuntos” matomos visos siuntos, kurios yra turi būti išsiųstos ir visas kitas. Pažymite tas siuntas, kurios yra paruoštos ir spausdami punktą “Pridėti į manifestus” užbaigiate sekantį žingsnį. Tuomet sukėlus siuntas paruoštas siųsti į manifestus, turite spausti punktą “Registruoti siuntas”. Paskutiniame žingsnyje, Jūs turite jau registruotas siuntas, tuomet spaudžiate punktą “Uždaryti manifestą”. Siuntų lipdukus galite atsisiųsti ir atspausdinti.