Nesimato prekės. Pagrindinės klaidos.

Jeigu nerasite reikiamos pagalbos - rašykite mums į pagalba@verskis.lt

Nesimato prekės. Pagrindinės klaidos.

Kokybiškai peržiūrai naudokite 720pHD rėžimą



Nesimato prekės. Pagrindinės klaidos.

Dažnos priežastys, kodėl prekė gali būti nepublikuojama.

Jeigu matote administracinėje dalyje įkeltą prekę, bet nematote vartotojo dalyje, tuomet išvalykite greitintuvą. Prekė netrukus turėtų pasimatyti ir vartotojo dalyje.

Pasirinkite prekę, kurios nematote vartotojo dalyje, paspauskite redaguoti. Atkreipkite dėmesį į punktą, ar prekė yra publikuojama.

Spauskite “Kainodara”. Atkreipkite dėmesį, ar teisingai užpildėte kainą ir savikainą. Jeigu įrašytas vienoje iš šių vietų 0, prekės vartotojo dalyje nerodo.

Spauskite “Likučiai” ir patikrinkite, galbūt šios prekės likutis yra “0”. O nuėjus į “Elektroninės prekės išvaizda” Jūs pamatysite, kad prekė su 0 likučiu kataloge nerodoma.

Patikrinkite prekės publikavimo vietas: “Katalogas –> Prekės –> Prekės redagavimas –> Publikavimo vietos”.

Nuo ko pradėti
El. parduotuvės turinys
Prekių valdymas
Marketingas
Vartotojai
Pristatymas
Užsakymai
Nustatymai
Trečiųjų šalių integracijos
El. parduotuvės SEO
Bendra pagalba