Naujienlaiškių grupės

Jeigu nerasite reikiamos pagalbos - rašykite mums į pagalba@verskis.lt

Naujienlaiškių grupės

Naujienlaiškių grupės - tai Jūsų lankytojų grupės, kurie prenumeruoja naujienlaiškius. Matysite tris sistemines grupes.

Apie automatizuotą laiškų siuntimą ir nuolaidų kuponų dalijimą žiūrėkite mokomąją medžiagą Mailerlite integracija arba naudokitės profesionalia Omnisend.com integracija bei žiūrėkite mūsų webinarą apie tai kodėl reikia naudotis automatizacijomis.

Naujienlaiškių grupes rasite Rinkodara > Naujienlaiškių grupės

  • Pirkėjai - šiai naujienlaiškių grupei priklauso Jūsų klientai, kurie apsipirko Jūsų e.parduotuvėje ir jų užsakymo būsena yra įvykdytas. Naudojantis sąsaja su Mailerlite sistema, Jūs galite automatiniu būdu šiems pirkėjams laiškus po 4 ar 6 dienų ir pasiteirauti apie įsigytą prekę ar aptarnavimą. Galėsite paskatinti parašyti atsiliepimą apie įsigytą produktą.
  • Prenumeratoriai - šiai naujienlaiškių grupei priklauso lankytojai/klientai, kurie patys įrašo savo elektroninio pašto adresą. Naujienlaiškių prenumeratos blokus galite įsidėti skirtingose puslapio vietose. Skatindami naujus lankytojus užsiregistruoti Jūsų naujienlaiškį galite siūlyti X € nuolaidos kuponą.
  • Užsiregistravę - šiai naujienlaiškių grupei priklauso lankytojai, kurie yra užsiregistravę Jūsų e. parduotuvėje, bet nebūtinai jie yra užsisakę naujienlaiškį, tad, teoriškai, neturite teisės jiems siųsti reklaminių laiškų, tačiau su registracija susijusius laiškus siųsti galima, pvz. nuolaidų kupono kodą už registraciją.

Naujienlaiškio blokus reikia įjungti Elektroninės parduotuvės išvaizdos nustatymuose: Nustatymai > Elektroninės parduotuvės išvaizda > X puslapis > Naujienlaiškio prenumerata. Vėliau galėsite visus adresus eksportuoti ir siųsti klientams naujienlaiškius.

X puslapis - pasirenkate, kuriuose puslapiuose norite, kad būtu rodomas naujienlaiškio blokai pvz.: Tituliniame puslapyje, Kategorijų sąraše ar kitur.

Sukurti naują - paspaudę mygtuką galite sukurti naują savo naujienlaiškių grupę, taip galėsite diferencijuoti pirkėjus pagal tai, kokias prekes jie perka ar kuo domisi. Pirkėjas pats galės pasirinkti, apie ką nori gauti naujienlaiškius.