Klientai negauna siunčiamų laiškų?

Paskelbtas: 2022-08-16
Klientai negauna siunčiamų laiškų?

Klientai negauna laiškų, kuriuos siunčiate iš el. parduotuvės? Pasitikrinkite, ar esate atlikę šiuos žingsnius.

Dažnai pasitaikanti problema - el. parduotuvės siunčiami laiškai apie užsakymo patvirtinimą, ar informavimą, jog siunta jau išsiųsta ir keliauja pas pirkėją, nepasiekia adresato. Pirkėjai lieka nepatenkinti el. parduotuvės paslaugomis ir nežinioje, dėl neigiamos patirties nebenori daugiau pirkti. 

Turite pasistengti, kad klientams apsipirkimas el. parduotuvėje būtų kuo sklandesnis. Galimos priežastys, jog Jūsų siunčiami el. laiškai nepasiekia pirkėjų:

  • Blogai suvestas el. pašto adresas. Klientai būna, jog vedant el. pašto adresą sumaišo raides, skaičius ir to nepastebi;
  • Laiškaus blokuoja el. pašto sistemų filtrai, pažymi juos kaip "šlamštą". O klientai nepasitikrina laiškų "Skelbimai", "Reklama", "SPAM" skiltyse.

Pirmuoju atveju reikia pasitikslinti el. pašto adresą. Tai galite padaryti paskambindami klientui telefonu arba nusiųsdami informacinę SMS žinutę apie užsakymą. Pvz. "Sveiki, Jūsų užsakymas el. parduotuvėje xxx patvirtintas. Daugiau informacijos išsiuntėme el. paštu xxxx ". Jeigu klientas blogai suvedė el. paštą - gal atkreips dėmesį ir su Jumis susisieks. O jeigu ne - vis tiek gaus SMS ir bus informuotas apie užsakymą. 

Mokomoji medžiaga kaip įgalinti SMS siuntimą Jūsų el. parduotuvėje.

Jeigu klientai gauna el. laiškus į SPAM, atkreipkite dėmesį į šiuos dalykus: 

  • El paštas, iš kurio siunčiate el. laiškus. Geriausia, kad tai būtų orginalaus domenu pagrindu sukurta pašto dėžutė. Pvz. jeigu el. parduotuvės adresas www.zemuoge.lt, laiškai turėtų būti siunčiami iš info@zemuoge.lt, ar kito pašto su @zemuoge.lt galūne. Nerekomenduojame naudoti laiškų siuntimui iš sistemos @gmail.com, @yahoo.com ir pan. pašto dėžučių.
  • Laiško turinys. Kuo daugiau paveiskliukų ir nuorodų, tuo didesnė tikimybė, kad laiškas bus filtruojamas kaip "šlamštas".
  • Laiškų siuntimas per SMTP siuntimo mechanizmą. Tokiu atveju siunčiant laiškus jungiamasi į paštą aptarnaujanti serverį ir per jį siunčiamas laiškas, atlikus autentifikavimą (atliekant prisijungimą). Anti-spam filtrai tai mato ir yra mažinamas SPAM reitingas, ko pasekoje pristatomumas labai pagerėja. SMTP nustatymuose nenaudokite neorginalių pašto dėžučių kaip @gmail.com, @yahoo.com ir kt., nes pvz. Google draudžia siųsti laiškus per Gmail paštą naudojant trečiųjų šalių programas.
  • Nesiųskite iš savo el. pašto didelio kiekio laiškų vienu metu, nes Jūsų domenas gali patekti į "juodąjį sąrašą", ko pasekoje visi laiškai bus atpažįstami kaip SPAM'as. 

Jeigu gaunate komentarus iš klientų, jog ji enegauna užsakymų patvirtinimo, visada pradžioje patys pabandykite atlikti testinį pirkimą. Jeigu Jūs laišką gausite, o klientas ne - tikriausiai jo neranda, t.y. laiškas pasimetė tarp SPAM. O jeigu Jūs taip pat negaunate, net ir į SPAM skiltį, susisiekite su mumis, bandysime rasti problemą. 

Šiame puslapyje galite pasitikrinti savo el. pašto SPAM reitingą. 

Be abejo, vieno ir universalaus būdo padaryti, kad 100% visi laiškai nukeliautų tiesiai į pašto dėžutę, užtikrinti negalima. Tačiau galime pasistengti maksimaliai sumažinti tikimybę. 

Taip pat rekomenduojame naudoti alternatyvius klientų informavimo būdus kaip automatinį SMS žinučių siuntimą.