Turinio sukėlimas į el. parduotuvę

Kuo daugiau naudingos informacijos pateiksite el. parduotuvės lankytojams, tuo didesnė tikimybė, jog jie taps Jūsų klientais

Patogus svetainės medis ir informatyvus prekių pateikimas - tik dalis sėkmės. Skirkite dėmesio ir kitiems vidiniams elektroninės parduotuvės puslapiams: klientai nori aiškiai matyti prekių grąžinimo sąlygas, apmokėjimo būdus, bei kitą informaciją, kuri aktuali užsakant prekes.

Pagrindiniai puslapiai, kuriems skirkite dėmesio:

  • Apie mus: leiskite elektroninės parduotuvės lankytojams su jumis susipažinti, papasakokite apie siūlomą asortimentą, kodėl pirkėjai turi pirkti Jūsų el. parduotuvėje. Jie nori žinoti, kad nebus apgauti ir gaus jų lūkesčius atitinkančias prekes, ar paslaugas.
  • Kontaktai: klientai nori žinoti, kad kilus klausimams galės su Jumis susisiekti el. paštu, ar telefonu. Galite pateikti užklausos formą, kurioje klientai iškart galės pateikti juos dominantį klausimą ir palikti savo kontaktus.
  • Pirkimo taisyklės: būtinas elektroninės parduotuvės dokumentas, nepriklausomai nuo to, kuo prekiaujate. Taisyklės privalo būti patalpintos elektroninėje parduotuvėje pagal įstatymų reikalavimus, jas taip pat turėsite pateikti mokėjimo paslaugų teikėjams, norėdami įsidiegti mokėjimų sąsają. Daugiau informacijos rasite šiame straipsnyje.
  • Privatumo politika: informuoti el. Parduotuvės lankytojus apie jų duomenų tvarkymą kaip tai reikalauja BDAR reglamentas. Daugiau informacijos rasite šiame straipsnyje.
  • Slapukai: informuokite, kokius lankytojų duomenis renkate ir prašykite sutikti su Slapukų politika. Platformoje jau rasite iššokantį bloką, kuris prašo sutikti su slapukais. Daugiau informacijos rasite šiame straipsnyje.

 

Taip pat būtų puiku, jeigu suteiktumėte galimybę lankytojams nesunkiai rasti šią informaciją:

  • Prekių grąžinimo sąlygos. Aprašykite, kokias prekes ir per kiek laiko galima grąžinti, kokios jos turi būti būklės, kokie galimi grąžinimo būdai (pvz. siųsti kurjeriu, ar atnešti į fizinę parduotuvę), galite pateikti prekių grąžinimo anketą.
  • Apmokėjimo būdai. Informuokite klientus, kad pas Jus greitai ir patogiai, bei svarbiausia, saugiai galima atsiskaityti už prekes.
  • Prekių pristatymas. Aprašykite galimus prekių pristatymo būdus (kurjeriu, paštomatu, paštu, atsiėmimas vietoje), kiek kainuoja kiekvienas iš jų. Taip pat, nuo kokios sumos taikomas nemokamas pristatymas (jeigu toks siūlomas). Galite paminėti, per keik laiko yra paruošiami ir išsiunčiami užsakymai, bei nepamirškite aprašyti, per kiek laiko klientams tikėtis sulaukti savo užsakymo.

Ar žinote, jog Google geriau vertins Jūsų el. parduotuvę, jeigu joje išsamiai aprašysite "Apie mus" ir "Kontaktai" puslapius?

Skaityti SEO pradžiamokslį.

Dažniausiai užduodami klausimai

Atsakome į dažniausiai mums užduodamus klausimus.

Rekomenduojame el. pardutouvę paleisti pilnai veikiančią, be į akį printančių nemalonių smulkmenų, be šabloninių tekstų, nuotraukų. Jeigu klientas apsilankys el. parduotuvėje ir patirs nemalonią apsipirkimo patirtį, jį pritraukti dar kartą apsilankyti savo el. parduotuvėje bus žymiai sunkiau.