Elektroninės parduotuvės marketingo įrankiai

  • Besikeičiantis skydelis tituliniame

    Tituliniame puslapyje galite talpinti reklaminį skydelį (banerį), kurį pirmiausiai pamato Jūsų el. parduotuvės lankytojai. Reklaminio skydelio paskirtis gali būti vizualinė (kaip el. parduotuvės dizaino elementas) arba informacinio pobūdžio (pvz. su viešu nuolaidos kodu, kurį užsakymo metu įvedusiems pirkėjams bus suteikiama nuolaida). Esant keliems skydeliams - sistema pati iš jų padaro animaciją t.y. skydeliai pradeda keistis tarpusavyje.

    Galioja visiems planams

  • Reklaminiai plotai šonuose

    Reklaminiai skydeliai taip pat gali būti kairiajame ar dešiniajame bloke. Juose galite skelbti informaciją apie pristymą per 1 dieną, talpinti ypatingus pasiūlymus, įkelti registracijos formą į Jūsų organizuojamus seminarus ar mokymus bei kitokią informaciją, kuri turėtų būti labiausiai matoma Jūsų lankytojams.

    Galioja visiems planams

  • Reklaminiai skydeliai pagal kainoraštį

    Galimybė skirstyti reklaminius skydelius pagal kliento kainoraštį. Kai klientai turi skirtingą kainodarą (o gal net ir asortimentą) galima jiems transliuoti skirtingas marketingo žinutes.

    Galioja "Didmena+" planams

  • Iššokantis baneris po N atvertimų

    Norite labiau sudominti savo klientus taikomomis akcijomis? Parodykite jiems banerį po N`ojo puslapio atvertimo. Pvz. jeigu klientas peržiūrėjo 20 puslapių - pasiūlykite jam nuolaidos kuponą, galimai greičiau jį sudominsite.

    Galioja visiems planams

  • Naujienlaiškiai ir jų grupės

    Sistemoje galima kurti naujienlaiškius, kuriuos galite išsiųsti juos užsisakiusiems naujienlaiškių prenumeratoriams. Prenumeratoriai gali būti skirstomi pagal grupes, pvz. "naujienlaiškiai moterims" ir "naujienlaiškiai vyrams".

    Galioja visiems planams

  • Klientų atsiliepimai

    Pirkėjai rašo gražius atsiliepimus apie Jūsų puikų darbą ar prekių asortimentą? Patalpinkite juos el. parduotuvėje, kad ir kiti lankytojai turėtų galimybę juos perskaityti ir sužinoti apie Jūsų patikimumą bei puikią paslaugų kokybę.

    Galioja visiems planams

  • Keli galimi dizaino variantai

    Galite sukurti ne vieną el. parduotuvės apipavidalinimo variantą, o tiek, kiek pageidaujate. Per administracinę zoną pasirinksite, kurį Jūsų svetainės apipavidalinimą naudoti. Juos vėliau galėsite patys keisti kada tik panorėsite.

    Galioja visiems planams

  • Iki nemokamo pristatymo liko

    Jeigu užsakymams nuo tam tikros sumos taikote nemokamą pristatymą - galite pirkėjui apie tai iškarto pranešti, o jam besirenkant prekes į krepšelį, bus apskaičiuojama suma, kuri liko iki nemokamo pristatymo.

    Galioja visiems planams

  • Nuolaidų kuponai

    Sukuriamas nuolaidų kodas (kuponas), kurio vertė gali būti konkreti suma, pvz., 10 € arba gali būti suteikta procentinė nuolaida, pvz., 20%. Sistemoje nurodoma, kiek kartų galima panaudoti nuolaidos kodą, ar kodas galioja akcijinėms prekėms, bei nustatyti jo galiojimo periodą. Pagal sistemos nustatymus, nuolaidų kuponus galima panaudoti visoms el.parduotuvėje esančioms prekėms arba konkrečiai prekių kategorijai.

    Galioja visiems planams

  • Nuolaidų kuponų valdymo išplėtimas

    Galimybė riboti prekes kurioms galioja arba nustatyti minimalų perkamą prekių kiekį bei kainynus, kurie galės naudotis šiuo kuponu. Nuolaidų kuponus galėsite skirstyti ne tik pagal kategoriją ar minimalią krepšelio vertę, bet ir nurodyti konkrečias prekes kurioms galioja arba negalioja šis kuponas. Pavyzdžiui, kuponas galioja visiems laisvalaikio batams, bet negalioja būtent šitam, šitam ir ne šitam batui; arba šis kuponas galioja tik šiems konkretiems batams, kadangi akcija galioja tik dviem prekėm. Taip pat galėsite nuolaidų kuponą taikyti ir minimaliam prekių kiekiui kurios atitinka kupono sąlygas, pavyzdžiui, turi būti perkamos bent dvi prekės kurioms galioja nuolaidų kuponas.

    Galioja "VIP+", "Didmena+" planams

  • Nuolaidų kupono draudimas prekei

    Turite prekių, kurioms negalima bus naudoti nuolaidų kuponų? Tai galėsite išspręsti šio modulio pagalba. Pažymėsite ja varnele ir jokie nuolaidų kuponai jai negalės būti taikomi.

    Galioja "PRO", "VIP+", "Didmena+" planams

  • Susijusių prekių rodymas krepšelyje

    Krepšelio puslapis yra gera vieta pirkėjui pasiūlyti iš tiesų susijusias prekes su tuo, ką jis perka. Turėsite galimybe parinkti norimas prekes, kurios dera prie tų prekių, kuriuos šiuo metu yra pirkėjo krepšelyje. Pvz. pirkėjo krepšelyje yra raudona suknelė - pasiūlykite jam raudona rankinę (tokią susijusią prekę priskiriate prie suknelės). Gal pirkėjas perka kavos aparatą? Pasiūlykite tos kategorijos prekėms įsidėti kavos pupelių. Sistema padės Jums siūlyti rekomenduojamos prekes pagal kliento turimo krepšelio turinį.

    Galioja "PRO", "VIP+", "Didmena+" planams

  • Nuolaidų kuponai pagal kainoraštį

    Didmenos prekyboje galima arba drausti naudotis nuolaidų kuponais arba jiems skirti kitokius kuponus, kurie galioja tik tam tikram kainoraščiui, pavyzdžiui, galios tik B kainoraščio turėtojams.

    Galioja "Didmena+" planams

  • Facebook integracija

    Facebook integracija skatina Jūsų el. parduotuvės pardavimus ir žinomumą. Galite skelbti ir papildomą informaciją, akcijas ar naujienas pačiame Facebook puslapyje. Visi Facebook vartotojai spustelėję "Patinka" (Like) mygtuką gaus visas Jūsų skelbiamas naujienas ir informaciją. Tokiu būdu Jūs galite nesunkiai skatinti savo prekių pardavimus ir reklamą.

    Galioja visiems planams

  • Remarketingas

    Jeigu žmogus kada nors buvo Jūsų tinklalapyje, reklamos tinklų sistema atpažįsta jo kompiuterį, todėl galite savo reklamą transliuoti pvz., jo el. pašte, YouTube ar kituose puslapiuose.
    Plačiau apie Google Ads dinaminį remarketingą skaitykite čia: Google Ads dinaminis remarketingas
    Plačiau apie Facebook dinaminį remarketingą skaitykite čia: Facebook dinaminis remarketingas

    Galioja visiems planams

  • Informavimas apie atvykusias prekes

    Kai prekės nėra sandėlyje, lankytojai gali gauti el. laišką apie prekės atvykimą. Tokiu būdu, likučiui pasipildžius, sistema galės informuoti laukiančiuosius apie tai, kad jie gali jau įsigyti norimą prekę. Sistema laiškus siunčia porcijomis, tad jeigu laukiančiųjų bus 100, o prekės likutis pasipildys tik vienu vienetu - nebus visiems vienu metu išsiųstas laiškas. Siunčiama yra porcijomis, tad po prekės įsigijimo, likę vartotojai dar liks laukiančiųjų eilėje.

    Galioja "Lyderis", "PRO", "VIP+", "Didmena+" planams

  • Mėgstamos prekės

    Klientai mėgsta pasižymėti prekes, kurias jie dažnai įsigyja. Jeigu Jūsų el. parduotuvės klientai dažnai vykdo pasikartojančius pirkimus - šis modulis jiems patiks. Sužymėjus ką jie mėgsta - kito apsipirkimo metu jie greitai susikels prekes į krepšelį.

    Galioja "Lyderis", "PRO", "VIP+", "Didmena+" planams

  • Lojalumo taškai

    Jūsų klientai gali kaupti virtualius pinigus už pirkimus – kaupti taškus. Sukauptus taškus jie gali konvertuoti į nuolaidų kuponą, kurį gali panaudoti patys arba perduoti kam nors kitam.

    Galioja "VIP+", "Didmena+" planams

  • Dovanų kuponai

    Jūsų klientas galės įsigyti dovanų kuponą Jūsų sukurtoms reikšmėms, pvz 20, 50 arba 100 €. Po pirkimo jam bus sugeneruotas ir išsiųstas PDF dokumentas su kupono kodu, o pirkimo metu galima bus panaudoti ne tik nuolaidų kuponą, bet ir dalinai (arba pilnai) atsiskaityti dovanų kuponu. Dovanų kuponui išskirtinai taikomas pristatymas elektroniniu paštu. 

    Kuponui taikomas vienintelis pristatymas - elektroniniu paštu, po apmokėjimo. PDF dokumentas gaunamas kartu su laišku po gauto apmokėjimo. 

    Dovanų kupono nustatymai

    Rinkodara -> Dovanų kuponai galima stebėti visus sistemos sugeneruotus dovanų kuponus, kurti patiems dovanų kuponą, stebėti ar kuponas jau panaudotas, jo galiojimo terminą, peržiūrėti kupono PDF, redaguoti kuponą, pažymėti kaip panaudotą:
    Dovanų kuponai

    Ribojimai:
    Negalima pirkti ir dovanų kupono ir kitos prekės dėl pristatymo būdų ir Sąskaitų faktūrų (sąskaita faktūra kupono įsigijimo metu negeneruojama). Taip pat sprendžiamas pristatymo būdas. Negalima pirkti dovanų kupono pasinaudojant turimu dovanų kupono kodu. 
    Klientas turėdamas kupono kodą gali pasinaudoti to kupono verte perkant elektroninėje parduotuvėje. Suvedamas dovanų kupono kodas užsakyme (atskirai nuo nuolaidos kupono) gaunama nuolaida kupono vertei. Jei dovanų kupono vertė didesnė už prekių krepšelio sumą, kuponas vistiek laikomas panaudotas. Kitais atvejais sumokama likusi mokėtina suma.

    Dovanų kupono šablonas yra paruoštas , jį galima redaguoti administravimo dalyje.
    Standartinis šablonas PDF formatu A4 atrodo taip:
    Dovanų kupono šablonas
    *dėl individualaus kupono dizaino derinama atskirai. 

    Galioja "PRO", "VIP+", "Didmena+" planams

  • Prekės kaip dovanos

    Dovanokite prekes, kai klientas perka norimą prekę. Pavyzdžiui, klientas perkantis kavos aparatą dovanų automatiškai gaus kavos pupelių kilogramą. Dovana bus pridėta automatiškai už 0,00 €. * papildomai galima modifikuoti šį modulį: pridedant prekę ne už 0,00, o už 0,01 €; leisti klientui šalinti dovaną, jeigu jis jos nenori.

    Galioja "VIP+", "Didmena+" planams

  • Pridėtinės prekės

    Puikus pripardavimų įrankis. Pavyzdys: parduodate telefoną, bet kartu būtų puiku, kad žmogus nupirktų dar laidą, pakrovėja, dekliuką ir stikliuką. Visi pasirinkimai tai yra prekės, kurios yra Jūsų el. parduotuvėje. Pridėjus tokį komplektą į kreipšelį vyksta tas pats veiksmas, kaip kad klientas rastų visas prekes ir atskirai jas įsikeltų į savo pirkinių krepšelį. Esminis viso šio patogumas - vienu metu klientas gali nupirkti daugiau. Tai tikrai turi padidinti Jūsų pardavimus.

    Galioja "VIP+", "Didmena+" planams

  • Susijusių prekių įterpimas tekstuose

    Jeigu aprašote prekes - galima jas patogiai įterpti tekste. Labai naudinga, jeigu rašote SEO straipsnius apie prekių kategorijas, kuriuos užvadinate "Kaip išsirinkti ....". Galima iškart pasiūlyti prekes kurias lankytojas galėtų nagrinėti. Jeigu rašote receptus - iškart pasiūlykite įsigyti prekes apie kurias rašėte, pvz. šiam tortui prireiks grietinėlės, braškių, kivių ir miltų.

    Galioja "PRO", "VIP+", "Didmena+" planams

  • Masinis susijusių prekių priskyrimas

    Pažymėkite prekes kurioms norite priskirti naują susijusią prekę, pasirinkite norimą prekę ir masiškai ją priskirkite pažymėtoms. Tokiu būdu galite greičiau atlikti veismus.

    Galioja "VIP+", "Didmena+" planams

  • Facebook Login prisijungimas

    Jūsų klientas galės ne tik užsiregistruoti sistemoje panaudojant savo Facebook paskyrą, bet ir itin greitai prisijungti prie el. parduotuvės. Klientui reikės kurtis mažiau slaptažodžių, prisijungimas įvyks itin greitai ir sklandžiai. Gera vartotojo patirtis užtikrinta!

    Galioja "Lyderis", "PRO", "VIP+", "Didmena+" planams

  • Google Login prisijungimas

    Jūsų klientas galės ne tik užsiregistruoti sistemoje panaudojant savo Google paskyrą, bet ir itin greitai prisijungti prie el. parduotuvės. Klientui reikės kurtis mažiau slaptažodžių, prisijungimas įvyks itin greitai ir sklandžiai. Gera vartotojo patirtis užtikrinta!

    Galioja "Lyderis", "PRO", "VIP+", "Didmena+" planams

  • Dalintis prekių krepšeliu

    Pirkėjai bei el. parduotuvės administratoriai gali dalintis prekių krepšelio nuorodomis su savo klientais, draugais, šeimos nariai, ar socialiniuose tinkluose. Sukelkite vartotojo dalyje prekes į krepšelį, paspauskite dalijimosi nuorodą ir ją perduokite norimu kanalu. Asmuo paspaudęs šią nuorodą savo krepšelyje ras būtent tas pačias prekes, kaip kad dalinotės.
    Galimi pavyzdžiai:
    * Moteris planuoja gaminti vakarienę: surenka elektroninėje parduotuvėje prekių krepšelį, jo nuorodą nusiunčia vyrui, jis papildo krepšelį savo norimais užkandžiais ir užbaigia pirkimo procedūrą;
    * El. parduotuvės pardavėjas sukuria prekių krepšelį su atrinktais produktais ir šio krepšelio nuoroda pasidalina su savo tiksline auditorija soc.tinkluose kaip atrinktą pasiūlymą.

    Klientui, kuris atidaro nuorodą, automatiniu būdu pasidalinto krepšelio prekės atsidurs prekių krepšelyje ir bus paruoštos pirkimui. Dalijimasis iš anksto sukurtu krepšeliu paskatins daugiau žmonių apsilankyti ir pirkti jūsų el. parduotuvėje.

    Galioja visiems planams

  • SearchNode integracija prekių paieškai

    SearchNode yra sparčiai auganti technologijų kompanija, vystanti paieškos ir filtravimo sprendimą dideliem ekomercijos verslams. Naudodama pažengusius NLP (Natural-Language-Processing), mašininio mokymosi ir semantikos algoritmus, SearchNode padeda didžiausioms el. parduotuvėms didinti pardavimus, gauti naudingų verslo įžvalgų ir suteikti geriausią vartotojo patirtį.

  • LupaSearch integracija prekių paieškai

    Sėkminga internetinė prekyba vyksta tada, kai lankytojai randa būtent tai, ko ieškojo. Deja, įprastinės produktų paieškos dažnai veikia netiksliai ir dėl to nukenčia verslo rezultatai. „LupaSearch“ įrankis padeda e. parduotuvėms pateikti tikslesnius paieškos rezultatus ir taip padidinti pardavimus. Sinonimų bei rašybos klaidų aptikimas, AI algoritmai, išmanusis produktų prioritetizavimas ir tikslus duomenų sekimas leidžia optimaliai pritaikyti paieškos rezultatus vartotojų poreikiams. Šių funkcijų visuma atrakina pilną jūsų e. parduotuvės potencialą.