Elektroninės parduotuvės marketingo įrankiai

  • Besikeičiantis skydelis tituliniame

    Tituliniame puslapyje galite talpinti reklaminį skydelį (banerį), kurį pirmiausiai pamato Jūsų el. parduotuvės lankytojai. Reklaminio skydelio paskirtis gali būti vizualinė (kaip el. parduotuvės dizaino elementas) arba informacinio pobūdžio (pvz. su viešu nuolaidos kodu, kurį užsakymo metu įvedusiems pirkėjams bus suteikiama nuolaida). Esant keliems skydeliams - sistema pati iš jų padaro animaciją t.y. skydeliai pradeda keistis tarpusavyje.

    Galioja "Puikus startas", "Tikras lyderis", "VIP+" planams

  • Reklaminiai plotai šonuose

    Reklaminiai skydeliai taip pat gali būti kairiajame ar dešiniajame bloke. Juose galite skelbti informaciją apie pristymą per 1 dieną, talpinti ypatingus pasiūlymus, įkelti registracijos formą į Jūsų organizuojamus seminarus ar mokymus bei kitokią informaciją, kuri turėtų būti labiausiai matoma Jūsų lankytojams.

    Galioja "Puikus startas", "Tikras lyderis", "VIP+" planams

  • Iššokantis baneris po N atvertimų

    Norite labiau sudominti savo klientus taikomomis akcijomis? Parodykite jiems banerį po N`ojo puslapio atvertimo. Pvz. jeigu klientas peržiūrėjo 20 puslapių - pasiūlykite jam nuolaidos kuponą, galimai greičiau jį sudominsite.

    Galioja "Puikus startas", "Tikras lyderis", "VIP+" planams

  • Naujienlaiškiai ir jų grupės

    Sistemoje galima kurti naujienlaiškius, kuriuos galite išsiųsti juos užsisakiusiems naujienlaiškių prenumeratoriams. Prenumeratoriai gali būti skirstomi pagal grupes, pvz. "naujienlaiškiai moterims" ir "naujienlaiškiai vyrams".

    Galioja "Puikus startas", "Tikras lyderis", "VIP+" planams

  • Klientų atsiliepimai

    Pirkėjai rašo gražius atsiliepimus apie Jūsų puikų darbą ar prekių asortimentą? Patalpinkite juos el. parduotuvėje, kad ir kiti lankytojai turėtų galimybę juos perskaityti ir sužinoti apie Jūsų patikimumą bei puikią paslaugų kokybę.

    Galioja "Puikus startas", "Tikras lyderis", "VIP+" planams

  • Keli galimi dizaino variantai

    Galite sukurti ne vieną el. parduotuvės apipavidalinimo variantą, o tiek, kiek pageidaujate. Per administracinę zoną pasirinksite, kurį Jūsų svetainės apipavidalinimą naudoti. Juos vėliau galėsite patys keisti kada tik panorėsite.

    Galioja "Puikus startas", "Tikras lyderis", "VIP+" planams

  • Iki nemokamo pristatymo liko

    Jeigu užsakymams nuo tam tikros sumos taikote nemokamą pristatymą - galite pirkėjui apie tai iškarto pranešti, o jam besirenkant prekes į krepšelį, bus apskaičiuojama suma, kuri liko iki nemokamo pristatymo.

    Galioja "Puikus startas", "Tikras lyderis", "VIP+" planams

  • Nuolaidų kuponai

    Sukuriamas nuolaidų kodas (kuponas), kurio vertė gali būti konkreti suma, pvz., 10 € arba gali būti suteikta procentinė nuolaida, pvz., 20%. Sistemoje nurodoma, kiek kartų galima panaudoti nuolaidos kodą, ar kodas galioja akcijinėms prekėms, bei nustatyti jo galiojimo periodą. Pagal sistemos nustatymus, nuolaidų kuponus galima panaudoti visoms el.parduotuvėje esančioms prekėms arba konkrečiai prekių kategorijai.

    Galioja "Puikus startas", "Tikras lyderis", "VIP+" planams

  • Kuponas konkrečioms prekėms

    Galimybė nuolaidų kuponus skirstyti ne tik pagal kategoriją ar minimalią krepšelio vertę, bet ir nurodyti konkrečias prekes kurioms galioja arba negalioja šis kuponas. Pavyzdžiui, kuponas galioja visiems laisvalaikio batams, bet negalioja būtent šitam, šitam ir ne šitam batui. Arba šis kuponas galioja tik šiems dviems batams, kadangi akcija galioja būtent tik jiems.

  • Facebook integracija

    Facebook integracija skatina Jūsų el. parduotuvės pardavimus ir žinomumą. Galite skelbti ir papildomą informaciją, akcijas ar naujienas pačiame Facebook puslapyje. Visi Facebook vartotojai spustelėję "Patinka" (Like) mygtuką gaus visas Jūsų skelbiamas naujienas ir informaciją. Tokiu būdu Jūs galite nesunkiai skatinti savo prekių pardavimus ir reklamą.

    Galioja "Puikus startas", "Tikras lyderis", "VIP+" planams

  • Remarketingas

    Jeigu žmogus kada nors buvo Jūsų tinklalapyje, reklamos tinklų sistema atpažįsta jo kompiuterį, todėl galite savo reklamą transliuoti pvz., jo el. pašte, YouTube ar kituose puslapiuose.
    Plačiau apie Google Ads dinaminį remarketingą skaitykite čia: Google Ads dinaminis remarketingas
    Plačiau apie Facebook dinaminį remarketingą skaitykite čia: Facebook dinaminis remarketingas

    Galioja "Puikus startas", "Tikras lyderis", "VIP+" planams

  • Google Ads dinaminis remarketingas

    Google Ads remarketingo dėka lankytojai, kurie buvo apsilankę Jūsų el. parduotuvėje ar svetainėje, pakartotinai į ją grąžinami, taip skatinant juos įsigyti Jūsų siūlomų prekių ar teikiamų paslaugų bei padidinant pardavimus. Pakartotinė rinkodara pasirinktai auditorijai gali būti grindžiama tiek vaizdinės, tiek tekstinės reklamos, tiek reklaminių skydelių rodymu. Dinaminio remarketingo dėka vartotojams reklamuojamos tos konkrečios prekės ar paslaugos, kuriomis jis domėjosi Jūsų svetainėje.
    Generuojamo XLSX failo duomenys: ID, Item title, Final URL, Image URL, Price, Sale Price

  • Facebook dinaminis remarketingas

    Facebook remarketingo dėka lankytojai, kurie buvo apsilankę Jūsų el. parduotuvėje ar svetainėje, pakartotinai į ją grąžinami, taip skatinant juos įsigyti Jūsų siūlomų prekių ar teikiamų paslaugų bei padidinant pardavimus. Pakartotinė rinkodara pasirinktai auditorijai gali būti grindžiama tiek vaizdinės, tiek tekstinės reklamos, tiek reklaminių skydelių rodymu. Dinaminio remarketingo dėka Facebook erdvėje vartotojams reklamuojamos tos konkrečios prekės ar paslaugos, kuriomis jis domėjosi Jūsų svetainėje.
    Generuojamo CSV failo duomenys: id, availability, condition, description, image_link, additional_image_link, link, title, price, sale_price, mpn, brand, category, product_type

  • Facebook dinaminio remarketingo kampanijų administravimas

    Mūsų komanda gali vykdyti Facebook dinaminio remarketingo kampanijų administravimą (kampanijų kūrimas ir susiję darbai aptariami individualiai). Šios reklamos efektyvumas šiai dienai yra vienas didžiausių. Grąža į 1 investuota eurą yra itin aukšta - mūsų praktikoje nuo ~30 iki ~130 € ir kolkas neteko vykdyti nei vienos nuostolingos kampanijos.

  • Mailerlite.lt integracija naujienlaiškiams

    Integracija su MailerLite sistema leidžia ne tik siųsti laiškus, matyti kiek jų pristatyta, perskaityta, kokia nuoroda buvo paspausta, bet ir automatizuoti tam tikrus procesus - tarkime, po 3 dienų nuo užsakymo įvykdymo išsiųsti klientui žinutę "ar viskas gerai, ar patiko, štai nuolaida kitam pirkimui". Taip pat, automatizuotu būdu galima sveikinti prisiregistravusius į el. parduotuvės platformą arba užsiprenumeravusius naujienlaiškį!

    Plačiau galite skaityti http://www.mailerlite.lt

    Galioja "Puikus startas", "Tikras lyderis", "VIP+" planams

  • Omnisend integracija

    Profesionali el.laiškų ir SMS siuntimo platforma su išskirtiniu funkcijų paketu, specialiai skirtu el. komercijai. Didinkite pardavimus, ne darbo krūvį. Prekių, pardavimų, prenumeratorių sinchronizavimas; apleistų krepšelių valdymas; naršymo istorijos saugojimas; krepšelio pokyčių sekimas; krepšelio turinio atkūrimas ir kitos naudingos funkcijos, leidžiančios efektyviai didinti pardavimus. Omnisend.com sistemos pristatymą žiūrėkite mūsų webinare. Plačiau apie tai galite skaityti https://www.omnisend.com Papildomai, gaukite nuolaidą pasinaudodami nuolaidu kuponu VERSKIS, kai Jūsų nemokamas planas baigsis ir tapsite mokamo plano savininku. Omnisend integracijos apimtis: Puslapio peržiūros sekimas. Prekės peržiūros sekimas Prekių krepšelio sekimas (pridedant, šalinant prekes krepšelyje) Apleistų krepšelių sekimas ir "atkūrimas" iš laiško Užsakymų sekimas (naujas užsakymas, siuntimo informacija, apmokėjimo sekimas, atšaukimo sekimas) Galėsite kurti ir siųsti pranešimus, laiškus ir kurti automatines sekas. Kurti pasveikinimo, paliktų krepšelių, paliktų produktų, užsakymo patvirtinimo, išsiuntimo patvirtinimo, kryžminio pardavimo ir kitas automatizacijas. Automatizacijų sekų skaidymas: pritaikykite specialius pasiūlymus skirtingiems, personalizuotiems kanalams naudodami vieną automatizaciją. A/B testavimas: testuokite, kuris kanalas ar laiško antraštė skatina daugiausia konversijų ir priimkite duomenimis grįstus sprendimus. Su Omnisend paprastai galite išnaudoti trečiųjų šalių teikiamus duomenis personalizuotoms žinutėms siųsti. Leiskite savo vaizduotei veikti ir kurkite automatizacijų sekas grįstas duomenimis iš lojalumo, konsultacijų, atsiliepimų, logistikos paslaugų ir kitų programų. Visa tai, naudojantis vienu įrankiu - automatizacijų redaktoriumi. Prenumeratorių automatinis pridėjimas į Omnisend platformą. El. laiškų šablonai padeda kurti naujienlaiškius be jokio programavimo. Lengvai pritaikykite elektroninius laiškus savo prekės ženklui, pridėkite prekes, dinaminius nuolaidos kodus ir išsaugokite šiuos nustatymus ateityje kuriamoms kampanijoms. Prekių sinchronizacija su Omnisend sistema. Nereikia sukti galvos dėl paveikslėlių, kainų, pavadinimų ir produktų nuorodų. Su Omnisend produktų rinkikliu išsirinksite norimas prekes savo el. parduotuvėje, integracijos pagalba automatiškai į naujienlaiškį sukelsite visas jų detales. Tuomet galėsite redaguoti produkto bloko stilius, spalvas, tekstus ir kitus elementus. Galimybė kurti ir el. parduotuvėje patalpinti prenumeratos formas. Paskatinkite svetainės lankytojus palikti savo kontaktinius duomenis su lengvai valdomomis, BDAR pritaikytomis prenumeratos formomis. Automatinės žinutės Jums padės su jais iš karto užmegzti kontaktą. Tarpusavio sistemų atitikmuo pagal Omnisend specifikaciją: Realtime events tracked (JS) Siunčiama: https://api-docs.omnisend.com/reference/event-tracking puslapio (bet kurio resurso) atvertimas prekės puslapio atvertimo metu siunčiami tik prekės duomenys, pirkėjo duomenų Omnisend integracija nepriima (tačiau pati juos sutapatina, esant galimybei) Queued events (PHP) Dėl užklausų siuntimo ribojimo (Omnisend taikomo limit`o), įvykius statome į eilę ir kas minutę nusiunčiam maksimalų leistiną kiekį: prekė pridėta į krepšelį https://api-docs.omnisend.com/reference/post_carts-cartid-products.
    Jei tai pirma prekė (dar nėra krepšelio), sukuriamas krepšelis https://api-docs.omnisend.com/reference/post_carts – paduodam pirkėjo email, jei turim prekė išimta iš krepšelio https://api-docs.omnisend.com/reference/delete_carts-cartid-products-cartproductid prekės kiekio pasikeitimas krepšelyje https://api-docs.omnisend.com/reference/patch_carts-cartid-products-cartproductid krepšelio pašalinimas https://api-docs.omnisend.com/reference/delete_carts-cartid iš checkout'o siunčiami krepšelio duomenys https://api-docs.omnisend.com/reference/put_carts-cartid visada kai pirkėjas: užėjo į checkout'ą, įrašė email checkout'e, pakeitė email checkout'e Subscription events Newsletter subscribe SMS subscribe Newsletter unsubscribe SMS unsubscribe Subscribe metu sukuriamas kontaktas Omnisend'e
    https://api-docs.omnisend.com/reference/post-contacts
    Pridedam tag'ą source: verskis.lt
    Taip pat dėl daugiakalbiškumo perduodamas custom property locale: EN Order events Siunčiama kai užsakymo būklė: naujas https://api-docs.omnisend.com/reference/post_orders patvirtintas, apmokėtas, išsiųstas, įvykdytas, atšauktas (refund įvykio nėra)
    https://api-docs.omnisend.com/reference/patch_orders-orderid Product events Po prekės išsaugojimo admin zonoje, prekė atnaujinama / sukuriama Omnisend'e
    https://api-docs.omnisend.com/reference/post_products Cron Serveryje gali būti periodiškai leidžiama komanda skirta prekių sinchronizavimui Cart restore Kai klientas ateina pagal Omnisend nuorodą į el. parduotuvę, sistema siunčia atgal užklausą – kokios prekės buvo krepšelyje. Gavę atsakymą atitinkamai sudedam jas į krepšelį el.parduotuvėje.

  • Informavimas apie atvykusias prekes

    Kai prekės nėra sandėlyje, lankytojai gali gauti el. laišką apie prekės atvykimą. Tokiu būdu, likučiui pasipildžius, sistema galės informuoti laukiančiuosius apie tai, kad jie gali jau įsigyti norimą prekę. Sistema laiškus siunčia porcijomis, tad jeigu laukiančiųjų bus 100, o prekės likutis pasipildys tik vienu vienetu - nebus visiems vienu metu išsiųstas laiškas. Siunčiama yra porcijomis, tad po prekės įsigijimo, likę vartotojai dar liks laukiančiųjų eilėje.

    Galioja "Tikras lyderis", "VIP+" planams

  • Mėgstamos prekės

    Klientai mėgsta pasižymėti prekes, kurias jie dažnai įsigyja. Jeigu Jūsų el. parduotuvės klientai dažnai vykdo pasikartojančius pirkimus - šis modulis jiems patiks. Sužymėjus ką jie mėgsta - kito apsipirkimo metu jie greitai susikels prekes į krepšelį.

    Galioja "Tikras lyderis", "VIP+" planams

  • Lojalumo taškai

    Jūsų klientai gali kaupti virtualius pinigus už pirkimus – kaupti taškus. Sukauptus taškus jie gali konvertuoti į nuolaidų kuponą, kurį gali panaudoti patys arba perduoti kam nors kitam.

    Galioja "VIP+" planams

  • Dovanų kuponai

    Jūsų klientas galės įsigyti dovanų kuponą Jūsų sukurtoms reikšmėms, pvz 20, 50 arba 100 €. Po pirkimo jam bus sugeneruotas ir išsiųstas PDF dokumentas su kupono kodu, o pirkimo metu galima bus panaudoti ne tik nuolaidų kuponą, bet ir dalinai (arba pilnai) atsiskaityti dovanų kuponu. Dovanų kuponui išskirtinai taikomas pristatymas elektroniniu paštu. 

    Kuponui taikomas vienintelis pristatymas - elektroniniu paštu, po apmokėjimo. PDF dokumentas gaunamas kartu su laišku po gauto apmokėjimo. 

    Dovanų kupono nustatymai

    Rinkodara -> Dovanų kuponai galima stebėti visus sistemos sugeneruotus dovanų kuponus, kurti patiems dovanų kuponą, stebėti ar kuponas jau panaudotas, jo galiojimo terminą, peržiūrėti kupono PDF, redaguoti kuponą, pažymėti kaip panaudotą:
    Dovanų kuponai

    Ribojimai:
    Negalima pirkti ir dovanų kupono ir kitos prekės dėl pristatymo būdų ir Sąskaitų faktūrų (sąskaita faktūra kupono įsigijimo metu negeneruojama). Taip pat sprendžiamas pristatymo būdas. Negalima pirkti dovanų kupono pasinaudojant turimu dovanų kupono kodu. 
    Klientas turėdamas kupono kodą gali pasinaudoti to kupono verte perkant elektroninėje parduotuvėje. Suvedamas dovanų kupono kodas užsakyme (atskirai nuo nuolaidos kupono) gaunama nuolaida kupono vertei. Jei dovanų kupono vertė didesnė už prekių krepšelio sumą, kuponas vistiek laikomas panaudotas. Kitais atvejais sumokama likusi mokėtina suma.

    Dovanų kupono šablonas yra paruoštas, jį galima redaguoti administravimo dalyje.
    Standartinis šablonas PDF formatu A4 atrodo taip:
    Dovanų kupono šablonas
    *dėl individualaus kupono dizaino derinama atskirai. 

  • Pridėtinės prekės

    Puikus pripardavimų įrankis. Pavyzdys: parduodate telefoną, bet kartu būtų puiku, kad žmogus nupirktų dar laidą, pakrovėja, dekliuką ir stikliuką. Visi pasirinkimai tai yra prekės, kurios yra Jūsų el. parduotuvėje. Pridėjus tokį komplektą į kreipšelį vyksta tas pats veiksmas, kaip kad klientas rastų visas prekes ir atskirai jas įsikeltų į savo pirkinių krepšelį. Esminis viso šio patogumas - vienu metu klientas gali nupirkti daugiau. Tai tikrai turi padidinti Jūsų pardavimus.

  • Susijusių prekių įterpimas tekstuose

    Jeigu aprašote prekes - galima jas patogiai įterpti tekste. Labai naudinga, jeigu rašote SEO straipsnius apie prekių kategorijas, kuriuos užvadinate "Kaip išsirinkti ....". Galima iškart pasiūlyti prekes kurias lankytojas galėtų nagrinėti. Jeigu rašote receptus - iškart pasiūlykite įsigyti prekes apie kurias rašėte, pvz. šiam tortui prireiks grietinėlės, braškių, kivių ir miltų.

  • Masinis susijusių prekių priskyrimas

    Pažymėkite prekes kurioms norite priskirti naują susijusią prekę, pasirinkite norimą prekę ir masiškai ją priskirkite pažymėtoms. Tokiu būdu galite greičiau atlikti veismus.

  • Facebook login prisijungimas

    Jūsų klientas galės ne tik užsiregistruoti sistemoje panaudojant savo Facebook paskyrą, bet ir itin greitai prisijungti prie el. parduotuvės. Klientui reikės kurtis mažiau slaptažodžių, prisijungimas įvyks itin greitai ir sklandžiai. Gera vartotojo patirtis užtikrinta!

  • Google login prisijungimas

    Jūsų klientas galės ne tik užsiregistruoti sistemoje panaudojant savo Google paskyrą, bet ir itin greitai prisijungti prie el. parduotuvės. Klientui reikės kurtis mažiau slaptažodžių, prisijungimas įvyks itin greitai ir sklandžiai. Gera vartotojo patirtis užtikrinta!

  • Dalintis prekių krepšeliu

    Pirkėjai bei el. parduotuvės administratoriai gali dalintis prekių krepšelio nuorodomis su savo klientais, draugais, šeimos nariai, ar socialiniuose tinkluose.
    Galimi pavyzdžiai:
    * Moteris planuoja gaminti vakarienę: surenka elektroninėje parduotuvėje prekių krepšelį, jo nuorodą nusiunčia vyrui, jis papildo krepšelį savo norimais užkandžiais ir užbaigia pirkimo procedūrą;
    * El. parduotuvės pardavėjas sukuria prekių krepšelį su atrinktais produktais ir šio krepšelio nuoroda pasidalina su savo tiksline auditorija soc.tinkluose kaip atrinktą pasiūlymą.

    Klientui, kuris atidaro nuorodą, automatiniu būdu pasidalinto krepšelio prekės atsidurs prekių krepšelyje ir bus paruoštos pirkimui. Dalijimasis iš anksto sukurtu krepšeliu paskatins daugiau žmonių apsilankyti ir pirkti jūsų el. parduotuvėje.