Išbandyk nemokamai

Elektroninių parduotuvių optimizavimas paieškos sistemoms

Aukštesnė pozicija - didesnis lankytojų srautas

El. parduotuvių SEO strategija yra labai svarbi Jūsų elektroninės prekybos verslui, nes padidėjęs srautas į el. parduotuvę gali atvesti daugiau potencialių klientų, o tai generuos daugiau pardavimų. Nuolatos gerinti lankytojų srauto iš paieškos sistemų kokybę nėra lengva užduotis, nes reikia atsižvelgti į daugybę sričių, raktažodžių bei suprasti kas iš tiesų Jūsų ieško ir kodėl jis ieško.

Norite padidinti srautą į el. parduotuvę? Susisiekite!

Galima teigti, jog optimizavimas paieškos sistemoms susidaro iš 3 dalių:

Techninė realizacija

Tai, kaip yra suprogramuota. Tipiškai šios dalies nemato klientas, tačiau tai yra itin svarbu ir būtent tai padeda paieškos sistemoms suprasti ką ir kaip indeksuoti.

Tinklalapyje esantis turinys

Būtent turinį indeksuoja paieškos sistemos. Natūralu, jog kai žmonės paieškos sistemoje ieškos padangų - ten jie Jūsų ir neras, nes apie jas neturite turinio.

Už tinklalapio ribų

Atgalinės nuorodos (angl. backlinks) iš kitų aukšto reitingo tinklalapių. Kokybė svarbiau už kiekybę, tačiau ir ji svarbi. Reikia pasirūpinti, kad apie Jūsų turinį kalbėtų.

Ar galima sakyti, jog turinys yra karalius? Tikrai TAIP!

Paslaugų paketai

SEO optimizavimas
Straipsnių rašymas
SEO auditas
Straipsnių talpinimas

Prieš ir po SEO optimizavimo

El. parduotuvių SEO strategija yra labai svarbi Jūsų elektroninės prekybos verslui, nes padidėjęs srautas į el. parduotuvę gali atvesti daugiau potencialių klientų, o tai generuos daugiau pardavimų. Nuolatos gerinti lankytojų srauto iš paieškos sistemų kokybę nėra lengva užduotis, nes reikia atsižvelgti į daugybę sričių, raktažodžių bei suprasti kas iš tiesų Jūsų ieško ir kodėl jis ieško.

Prieš optimizavimą

Dėl žemų pozicijų Google rezultatuose svetainė negeneravo pakankamo lankytojų srauto, kas tiesiogiai turėjo įtakos žemiems pardavimų rodikliams.

Po optimizavimo

Pagerėjusios pozicijos paieškos sistemose padidino organinį srautą, sustiprino prekės ženklo matomumą ir turėjo tiesioginį teigiamą poveikį pardavimų augimui.

Optimizavimo paieškos sistemoms faktai ir skaičiai

naršymo internete patirčių prasideda būtent nuo paieškos sistemos [BrightEdge]
Google paieškų yra inicijuojama iš mobilių įrenginių [Statista]
SEO įgaunamų potencialių klientų konvertuojasi (parašo, paskambina, nuperka, ...) [HubSpot]
žmonių peržiūri daugiau negu 1 paieškos sistemos rezultatą [SMA Marketing]
Google ieškančių žmonių atidaro antrojo puslapio rezultatus [Backlinko]
paieškos užklausų sudaro daugiau kaip 4 žodžiai [Search South]
tinklalapio puslapių negauna organinio srauto iš Google paieškos sistemos [Ahrefs]
viso internetinio srauto į tinklalapius ateina būtent iš paieškos sistemų [BrightEdge]
rinkodaros specialistų teigia, kad organinis srautas (SEO, tinklaraščių turinys, kt.) yra jų aukščiausios kokybės potencialių klientų šaltinis [HubSpot]
Turite klausimų? Darbo laikas: I-V 8.00 — 17.00

Dažniausiai užduodami klausimai apie SEO paslaugas e. parduotuvėms

Atsakome į svarbiausius klausimus apie SEO naudą, procesą ir rezultatus.

SEO padeda e. parduotuvei pasiekti aukštesnes pozicijas „Google“ paieškoje, dėl to daugiau žmonių ją pamato, paspaudžia ir tampa klientais. Be SEO net ir puiki e. parduotuvė gali likti nepastebėta.