Atvedžiau daug srauto į parduotuvę. Kodėl bosas nepatenkintas?

Paskelbtas: 2024-03-13

Seminare aptariamos svarbiausios elektroninės prekybos platformų veikimo strategijos, klaidos, kurių reikėtų vengti, bei inovatyvūs sprendimai klientų patirties gerinimui.

Elektroninės komercijos ekspertas Vitalijus Dubietis dalijasi išsamia patirtimi ir praktiniais patarimais, kaip pritraukus didelį lankytojų srautą į elektroninę parduotuvę jį konvertuoti į pardavimus. Seminare aptariamos svarbiausios elektroninės prekybos platformų veikimo strategijos, klaidos, kurių reikėtų vengti, bei inovatyvūs sprendimai klientų patirties gerinimui. Vitalijus taip pat atskleidžia, kodėl svarbu teikti dėmesį detalėms, tokiose kaip pristatymo politika, grąžinimų tvarka, ir kaip tai veikia pirkėjų sprendimus. Įsigilinkite į webinaro mokymus ir sužinokite, kaip optimizuoti savo elektroninę parduotuvę didesniam pelningumui ir klientų pasitenkinimui.

Nepamirškite prenumeruoti (angl. subscribe) youtube.com/@verskislt kanalo, kad pirmieji sužinotumėte apie naujus įrašus.