Ką daryti, kad klientai užsuktų į Jūsų, o ne konkurentų, internetinę parduotuvę

Paskelbtas: 2022-04-05
Ką daryti, kad klientai užsuktų į Jūsų, o ne konkurentų, internetinę parduotuvę

Per pastarąjį dešimtmetį pirkėjų įpročiai gana stipriai pasikeitė. Jei anksčiau internetu apsipirkdavo maždaug kas dešimtas Lietuvos gyventojas, šiandien savo pirkinius ir paslaugas internetu užsisako daugiau nei kas antras. Žinoma, didelį postūmį šiam pokyčiui turėjo pandemija. Vietoje to, kad užvertų duris ir kantriai lauktų vienas po kito skelbiamų karantinų pabaigos, verslai ėmė ir persikraustė į internetą.

Ir atsitiko taip, kad situacija pasidarė dviprasmiška. Viena vertus, atsivėrė galimybė pasiekti naujų klientų, tačiau tuo pačiu, kovoti dėl dėmesio tenka su daugybe panašius produktus ar paslaugas siūlančių konkurentų.

Ką daryti, jei persikrausčius į elektroninę erdvę klientų tiesiog… nėra? Gera žinia ta, kad jie tikrai yra, tik greičiausiai – mato ne jus, o jūsų konkurentus.

Duokite savo klientams tai, ko jie nori

Greičiausiai, kurdami verslą atlikote rinkos tyrimą ir įsivertinote, ar jūsų produktai ir paslaugos atitinka rinkos paklausą. Lygiai taip pat svarbu atlikti namų darbus ir prieš atidarant savo elektroninę parduotuvę. Ar klausėte, ką žmonės norėtų matyti jūsų virtualiose lentynose? Kokia informacija, susijusi su produktais ar paslaugomis juos domintų? Ar apgalvojote situaciją, jei „Google“ ieškoję informacijos apie jūsų parduodamą produktą ir užsukę į svetainę reikiamo atsakymo visgi nerastų?

Turbūt, tiksliai žinoti, ką žmonės veda į „Google“ paieškos laukelį ir ar apskritai jie ieško informacijos apie jūsų produktą ar paslaugas, skamba kaip svajonė? Visa tai labai realu – atsakyti į šiuos klausimus galima atliekant „Google“ raktinių žodžių tyrimą.

Kuriant elektroninę parduotuvę, „Google“ raktinių žodžių tyrimas tampa svetainės pagrindu. Tai lyg rinkos tyrimas, pradedant verslą: surinkti informaciją, sužinoti pirkėjų norus ir pasiūlyti produktus bei paslaugas, kurie patenkintų jų poreikius. Tai – gero ir ilgalaikio verslo pamatas.

Kaip tai veikia

„Google“ raktinių žodžių tyrimas leidžia sužinoti, kaip internete jūsų paslaugų ieško potencialūs klientai: kokie žodžiai ir frazės yra populiariausi, taip pat kokius raktažodžius naudoja konkurentai. Atrinkus tinkamus, jie turi atsidurti svetainėje – jos turinyje, tekstuose ir nuotraukose. Svetainėje tinkamai panaudoti raktiniai žodžiai yra tai, kas į jūsų svetainę atveda klientus bei generuoja pardavimus.

Kitaip tariant, šis tyrimas padeda parengti aiškią strategiją, kaip konkuruoti su kitomis elektroninėmis parduotuvėmis bei pakilti į aukščiausias „Google“ SEO pozicijas. O nuo čia iki kliento pelės spragtelėjimo – tik vienas žingsnis.

Klientų poreikiai nuolat keičiasi – ar turi keistis ir verslas?

Verslas yra gyvas organizmas. Pagalvokite apie save, kaip pirkėją. Juk, greičiausiai, jūsų poreikiai per pastaruosius keletą metų pasikeitė ne kartą. Versle orientuojatės tik į konkrečios amžiaus grupės klientus? Pagalvokite, ar jūsų tipinis 45-erių pirkėjas tikrai išlieka toks pat užaugus naujai kartai?

Be to, lojalumas šiais laikais vis dažniau užleidžia vietą greičiui ir naujovėms, lengviau pasiekiamiems pirkiniams. Tad jei pastebite sumažėjusį srautą į savo internetinę svetainę, verta pasitikrinti, kaip pasikeitė interneto vartotojų poreikiai. Galbūt jūsų produktai juos vis dar domina, tačiau jie ieško jų kitaip. Atitinkamai adaptuoti elektroninę parduotuvę nėra sudėtinga.

Dar daugiau, jei planuojate keltis į kitas rinkas ar plėsti savo prekių asortimentą – tyrimas bus tai, kas gerokai palengvins svarbių verslo sprendimų priėmimą.

Ar norite, kad jūsų verslą žmonės pirmiausiai pamatytų „Google“ paieškos rezultatų lange ir rastų tiksliai tai, ko ieško? Ištirkite „Google“ raktažodžius ir remkitės jais.

Tekstas parengtas Witamin J - SEO agency