Vidiniai elektroninės parduotuvės nustatymai

Platformoje įdiegtus modulius galite nusistatyti pagal savo poreikius

Susikūrus el. parduotuvėje prekių kategorijas, prekes, susitvarkius išvaizdos nustatymus, įmokų surinkimą ir prekių siuntimą, nepamiršti ir ne ką mažiau svarbių vidinių nustatymų.

Jie reikalingi tam, kad el. parduotuvė atitiktų Jūsų individualius poreikius ir veiktų taip kaip Jūs norite.

Nustatymai, į kuriuos rekomenduojame atkreipti dėmesį:

PVM nustatymai

Nustatykite, ar el. parduotuvėje skaičiuoti PVM, prekių kainos vedamos su PVM arba be PVM, galimi PVM tarifai (aktualu, jeigu prekiaujate pvz. knygomis, ar vaistais, t.y. prekėmis, kuriems taikomas lengvatinis PVM).

Daugiau informacijos apie nustatymus rasite mokomojoje medžiagoje.


Rekvizitai

Suveskite savo įmonės, ar individualios veiklos, rekvizitus. Jie bus naudojami puslapio apačioje ir generuojant sąskaitas klientams. Mokomoji medžiaga.


El. parduotuvės elgsena

Apgalvokite, kiek dienų prekę norite vaizduoti kaip "Naujiena", valdykite prekių vaizdavimo ir rikiavimo logiką, nustatykite minimalią užsakymo sumą.
Kaip čia galėsite valdyti nustatymus, kaip elgtis el. parduotuvei, kai prekių sandėlyje nėra (parduoti, neparduoti, parduoti su patvirtinimu). Mokomoji medžiaga

Dokumentų serijos:

Nustatykite, kokia bus dokumentų serija užsakymams, išankstinėms ir PVM sąskaitoms. Rekomenduojame internetiniams užsakymams nusimatyti atskirą dokumentų seriją, nei kitiems pardavimams. El. parduotuvė automatiškai paeiliui išrašys sąskaitas ir neturėsite galimybės rankiniu būdu įterpti sąskaitą, ar pakeisti serijos numerį. Mokomoji medžiaga.

Turint daugiau užsakymų, neišvengiamai ieškosite kaip automatizuoti kasdienius procesus ir sutaupyti laiko. Galime pasiūlyti automatinį užsakymų arba sąskaitų faktūrų perdavimą į Jūsų naudojamą buhalteriją, išvengsite pardavimų perkėlimo rankiu būdu!

Tekstai, laiškai ir žinutės

El. parduotuvė turi galimybę administratoriams ir klientams siųsti laiškus. Platformoje rasite laiškų šablonus, kuriuos gali pasikoreguoti pagal savo poreikius. Rekomenduojame skirti dėmesio ir juos individualizuoti, kad sukurtumėte asmeniškesnį ryšį su klientais.

Nustatymus rasite administracinėje dalyje: "Turinys -> Tekstai, laiškai, žinutės".

Koreguoti galite:

  • Tekstus, kuriuos pirkėjai mato apsipirkdami
  • Laiškus ir SMS, kurie automatiškai yra siunčiami vartotojui kaip užsakymo patvirtinimas, užsakymų būsenos, paliktas krepšelis ir kt.
  • Laiškus, kuriuos gausite Jūs, tai gali būti informacija apie naujai gautus užsakymus, ar užsakymų būsenos pasikeitimai.

Klientų atsiliepimai ir prekių komentarai

Suteikite galimybę klientams palikti atsiliepimus apie Jūsų el. parduotuvę. Tai itin svarbu, kadangi dažnai būsimi pirkėjai, norėdami įsitikinti, ar el. parduotuvė, kurioje jie nori įsigyti prekę, yra patikima, ieško ir skaito kitų pirkėjų atsiliepimus. Pateikite juos matomoje vietoje, geriausia - tituliniame puslapyje ir papildomai

Dažniausiai užduodami klausimai

Atsakome į dažniausiai mums užduodamus klausimus.

Platformoje, nesvarbu koks planas, prekių ribojimo nėra. Tačiau jeigu el. parduotuvėje planuojate prekiauti daugiau kaip 200 prekių, rekomenduojame rinktis "Lyderis", "PRO" arba "VIP+" planą, nes juose yra daugiau modulių darbui su didesniu prekių kiekiu (masinis prekių kūrimas ir naujinimas per Excel, masinis susijusių/alternatyvių prekių priskyrimas, bei daugiau disko vietos). Pagrindinis skirtumas bus - greitesnis darbas su sistema Jums, kaip administratoriui ir daugiau funkcionalumo, kuris leis Jūsų klientams rasti tai, ko jie ieško pasinaudojus, pvz., prekių filtravimu pagal požymius ar dovanų kuponų pardavimas.