Prekes žymėti "NAUJIENA", d. - kai kursite naują prekę būtent tiek dienų nuo šiandien prisidės prie požymio "Nauja prekė". Nustatymas galioja ir importo metu sukurtoms prekėms.
Prekių rūšiavimas pagal nutylėjimą: ir Prekių eiliškumas pagal nutylėjimą - šis nustatymas yra globalus visai el. parduotuvei, tačiau gali būti keičiamas kiekvienam meniu punktui (svetainės medis) individualiai. Prekes galite rūšiuoti pagal tam tikrus požymius arba. Kiekvieną iš surūšiuotų grupių, jos viduje, galite rikiuoti tam tikru eiliškumu, pvz. nuo pigiausios iki brangiausios prekės. Sistema tokį rikiavimą atlieka automatiškai.
Jeigu nežinote ar tikrai reikia automatinio rikiavimo ir kokio - naudokite "Visos tame pačiame lygyje" ir "Standartinis rikiavimas". Tokiu atveju galėsite kiekvienoje kategorijoje patys surikiuoti prekes taip, kaip reikia prekybai.
Svarbu: jeigu rūšiuojate prekes pvz. "Populiarios > Naujos > Kitos" (kas reikš kad pirma bus visos populiarios, tada visos su požymiu naujiena, tada visos likusios) ir norėsite rankiniu būdų keisti eiliškumą - tai keisti eiliškumą galėsite tik tos rūšies grupėje ir negalėsite prekės su požymiu "naujiena" įterpti tarp prekių su požymiu "populiari". Tokiu atveju, Katalogas > Prekės rankiniu būdų keičiant eiliškumą tempiama prekė užsidegs raudona spalva. Jeigu perrikiuoti būtinai reikia - pakeiskite arba tai kategorijai (Turinys > Svetainės medis koreguokite tą kategoriją ir jos nustatymuose pasirinkite "Visos tame pačiame lygyje" rūšiavimą), arba elgsenos nustatymuose visai el. parduotuvei.
Minimali užsakymo suma, EUR - sistema neleist pateikti užsakymo mažesnio už šią sumą
Rodyti pranešimą kiek liko iki minimalios užsakymo sumos šalia krepšelio - tipiškai šis užrašas išvedamas vartotojo dalyje, klientams, dešinėje, viršuje.
Neparduoti prekių, kai sandėlyje lieka - jeigu vykdote prekybą tik tomis prekėmis, kurias turite sandėlyje, ir turite pvz. fizinę parduotuvę - galite nustatyti, jog kai el.parduotuvėje lieka prekės paskutinis vienetas jis jau nebebūtų parduodamas, tokiu atveju įrašykite reikšmę "1". Dažniausiai, čia yra reikšmė "0", kas reiškia, jog nėra jokio papildomo rezervo. Šį duomenį galite valdyti kiekvienai prekei individualiai (neparduoti kai sandėlyje liko).
Slėpti kainą po kablelio (kai centų vertė yra 00) - tipiškai kaina vaizduojama su dviem ženklais po kablelio, pvz. "89,55" tačiau jeigu prekių sumos yra didelės ir centų nėra galime eliminuoti centų vaizdavimą, tada vietoje kainos "1500,00" bus vaizduojama tiesiog "1500", tačiau jeigu kaina būtų "1500,99" centai bus vaizduojami. Tai paslėps tik ",00" reikšmę.
Taikyti mažo krepšelio mokestį - kai kliento pirkinių krepšelio suma nepasiekia nustatytos minimalios ribos, automatiškai prie bendros sumos pridedamas administravimo mokestis. Suma ir taikomas mokestis aiškiai matomi prieš patvirtinant užsakymą, todėl klientai gali lengvai suprasti galutinę kainą ir jei reikia, pridėti daugiau prekių.
Čia galite pasirinkti savo el. parduotuvės prekybos scenarijų - ar vaizduoti prekes, kurių likučio nėra bei ką daryti su prekėmis, jeigu vaizduojate ko nėra sandėlyje tačiau likučio neužtenka. Vieni parduoda viską ką publikuoja, kiti skaičiuoja likučius ir neparduoda kai prekės nėra, treti parduoda su patvirtinimu (leidžia pateikti užsakymą, tačiau be administratoriaus patvirtinimo neleidžia to užsakymo apmokėti). Pasirinkite Jūsų verslui tinkantį scenarijų. Nepamirškite, jog pinigų rinkimas už neegzistuojančias prekes kenkia reputacijai ir vėliau reikės atlikti pinigų grąžinimą (o tai papildomas darbas ir finansinės išlaidos). Taip pat nepamirškite, jog galima automatizuoti buhalterinę ar sandėlio sistemą (ar tiekėjo sandėlius) su el. parduotuve ir likučiai bus automatiškai sinchronizuojami.
Visada naudoti užsakymo patvirtinimą - naudokite, jeigu nesate tikri ar sugebėsite parduoti tai, ką publikuojate. Klientai patieks užsakymą, tačiau be administratoriaus patvirtinimo negalės to užsakymo apmokėti. Ypač naudinga jeigu esate vieno žmogaus verslas ir išvykstate atostogų - lankytojams nebūtina žinoti, kad atostogaujate, o gavę užsakymą susisieksite ir pranešite kada galėsite įvykdyti užsakymą. Jeigu pirkėjui tiks - užsakymą patvirtinsite, kitu atveju atšauksite.
Leisti lyginti prekes - jeigu prekes sunku išsirinkti ir prekėms priskiriate atributus (savybes) šis funkcionalumas pirkėjams gali palengvinti apsipirkimo patirtį.
Leisti išsaugoti prekes į pamėgtų prekių sąrašą - naudinga, kai klientai perka tas pačias prekes. Savo paskyroje jie galės išsisaugoti dažniausiai perkamas prekes ir kai reikės pateikti užsakymą patogiai ras tai, ko jiems dažniausiai reikia. Kai kurie lankytojai prieš perkant taip žymisi kas jiems patinka ir galiausiai iš sąrašo išsirenka ir nuperka prekes.
Leidžiama pirkti iš prekių sąrašo - naudinga, kai galima nesigilinti į prekę arba ją dažnai perki (pvz. maistą parduotuvėje), tačiau jeigu parduodate brangias prekes apie kurias reikia domėtis ir gilintis šios opcijos nevertėtų naudoti (lankytojai tiesiog tokio mygtuko nespaus).
Rodyti mygtuką į krepšelį su kiekio - + mygtukais - priklausomai nuo parduodamų prekių klientai perka jos po vieną arba daug. Jeigu prekiausite televizoriais, tikriausiai užtenka tiesiog mygtuko "į krepšelį", tačiau jeigu tai bus bulvės ar kitos prekės kur perka dažniausiai ne po vieną vienetą - praverčia patogesnis mygtukas su pele paspaudus kelis kartus ir įsigyjus 5 vnt. tos pozicijos.
Perkant nukreipti į prekių krepšelį - kai klientas paspaus mygtuką "į krepšelį" jį galima palikti ten kur jis buvo arba nukreipti jį iš karto tęsti pirkimo procesą. Jeigu tipiškai pirkėjai perka tik po vieną prekę, pvz. televizorių, tada padėsite jiems tęsti pirkimą, tačiau jeigu esate maisto parduotuvė ir kaskart pridėjus poziciją į krepšelį reikės iš pirkimo proceso grįžinėti į katalogą tai suerzins pirkėją.
Leisti komentuoti prekes - ar leisti prisijungusiems prie paskyros lankytojams prekei palikti komentarą. Pažymėjus pasimatys dar vieną parinktis "Publikuoti komentarus be patvirtinimo" ar tuos komentarus viešinti be administratoriaus patvirtinimo.
Rodyti informacinį pranešimą apie slapukų naudojimą - pagal ES reglamentą, Europos šalių lankytojai turi matyti papildomą informacinį pranešimą apie tai, jog tinklalapis naudoja slapukus (angl. cookie).
Prenumeruoti naujienlaiškį pirkimo metu - užsakymo lange suteikia pirkėjams galimybę užsiprenumeruoti jūsų el. parduotuvės naujienlaiškį. Paspaudus šį mygtuką, pirkėjai sutinka gauti el. laiškus su naujienomis, nuolaidomis, specialiais pasiūlymais ar naujų prekių atnaujinimais.
Paieškos sufleryje rodyti kategorijas - kai lankytojas el. parduotuvėje įveda paieškos frazės raides, sistema jam sufleruoja kokios prekės atitinka tą paieškos kriterijų. Įjungus šį funkcionalumą sistema sufleruos ne tik prekes bet ir meniu punktus, ko klientas galėtų ieškoti, pvz. įvedus "gart" sistema gali pasiūlyti kategoriją "Gartraukiai".
Prenumeruojant naujienlaiškį siųsti patvirtinimo el. laišką - jeigu prenumeratorių rinkimą vykdote tik el. parduotuvėje galite užsitikrinti, jog prenumeruojantis asmuo įvedė tikrai savo el. pašto adresą, nes tik po patvirtinimo turėsite teisę jam siųsti. Rekomenduojame naudoti profesionalias sistemas naujienlaiškių gavėjų rinkimui ir siuntimui, didžiausią ir geriausią patirti turime su Mailerlite ir Omnisend sistemomis.
Rodyti susijusias prekes krepšelyje - funkcionalumas leidžia atvaizduoti susijusias prekes prekių krepšelyje. Plačiau apie funkcionalumą skaitykite Rodyti susijusias prekes krepšelyje.