Prekių pristatymas elektroninėje parduotuvėje

Suteikite galimybę klientams prekes gauti jiems patogiu būdu

 

Įsigydami prekes elektroninėje parduotuvėje, pirkėjai visuomet tikisi prekes gauti kaip įmanoma greičiau ir jiems patogiu būdu. Vieni pageidauja gauti tik paštomatais, kiti teikia prioritetą kurjeriui, o treti - galbūt norės sutaupyti atsiimdami prekes iš Jūsų fizinio atsiėmimo taško.

Galimi prekių pristatymo ir atsiėmimo būdai:

  • Kurjeriu. Klientai prekes gaus savo nurodytų adresu tiesiai į namus, ar biurą.
  • Paštomatu. Populiariausias nedidelių gabaritų pristatymo būdas. Paštomatų tinklas lietuvoje yra stipriai išplėtotas, kad vartotojams būtų kuo patogiau bet kuriuo paros metu atsiimti savo siuntas.
  • Paštu. Siuntos siunčiamos per Lietuvos paštą. Šį būdą renkasi nepasitikintys kitais prisattymo variantais arba jeigu jų apylinkėje vis dar nėra paštomatų.
  • "Atsiimsiu pats". Klientams galite suteikti galimybę pačiam nemokamai atsiimti siuntą iš Jūsų parduotuvės, sandėlio, ar kito fizinio taško.

Jeigu prekiausite smulkiomis ir nedidelėmis prekėmis, tikriausiai patogiausia bus siųsti paštomatais. Pirkėjai juos jau yra pamėgę dėl galimybės atsiimti siuntas bekontakčiu būdu norimu paros metu. Taip pat pristatymas paštomatais yra bene pigiausias iš visų pristatymo būdų.

Didelėms ir sunkesnėms prekėms, kurios netelpa į paštomatų skyrius, galite siūlyti pristatymą kurjeriu. Taip pat galite suteikti pridėtinės vertės klientams siūlydami prekių užnešimo paslaugą. Tai gali būti aktualu planuojantiems įsigyti stambią buitinę techniką, ar baldus.

Ar esate apgalvoję kaip pakuosite siuntą pirkėjams, kokias medžiagas naudosite? Kas tas užpildas ir kam jo reikia? Savo patirtimi ir patarimais paprašėme pasidalinti Itella siuntų tarnybos specialistų

Skaityti straipsnį

Pristatymo būdus ir jų kainodarą galite patogiai valdyti el. parduotuvės administracinėje dalyje. Apgalvokite, į kokias šalis ir miestus pristatysite siuntas, kiek kainuos prekių pristatymas kiekvienu būdu, bei, ar siūlysite nemokamą pristatymą, jeigu taip - nuo kokios sumos.

Platformoje turime tiesioginę integraciją su Omniva, Venipak, DPD, LP Express ir Itella kurjeriais, tai suteikia galimybę iškart platformoje spausdinti siuntų lipdukus, taip sutaupant daugybę laiko lyginant su siuntų informacijos pildymų partnerių platformose. Taip pat yra galimybę automatizuoti siuntų sekimo nuorodų generavimą, kad klientai galėtų sekti savo siuntos būseną.

Prekių pristatymo kainodara

Prekių pristatymo kainodarą gali būti apskaičiuojama pagal krepių krepšelio sumą arba prekių svorį. Kasdienėms prekėms fiziniams asmenis rekomenduojame rinktis apskaičiavimą pagal krepšelio sumą, o jeigu prekiaujate sunkesnėmis prekėms, ypač didmena, galbūt bus patogiau apskaičiuoti pristatymo kainą pagal svorį.

Prekių pristatymui kurjeriu yra galimybę įvesti kainų rėžius, pvz. prekių krepšeliui iki 20 Eur prisattymas kainuos 4 Eur, nuo 21 iki 60 Eur - 3 Eur, o nuo 61 Eur prekių pristatymas bus nemokamas.

Paštomatų modulis leidžia susikurti skirtingo dydžio dėžutes, visai tokias kaip turi ir patys kurjeriai (XS, S, M, L, XL ir pan.), bei jiems taikyti skirtingą fiksuotą pristatymo kainą. Taip pat prie prekių galėsite nustatyti, kurios ir kiek prekių telpa į konkrečią paštomato dėžutę.

Aktuali mokomoji medžiaga:

Dažniausiai užduodami klausimai

Atsakome į dažniausiai mums užduodamus klausimus.

Taip, visuose mūsų siūlomuose platformos planuose rasite Venipak, Omniva, LP Express, DPD ir Itella tiesioginę integraciją, kurios pagalba galėsite spausdinti siuntų lipdukus ir kviesti kurjerius tiesiai platformoje.