Pristatymo būdai

Jeigu nerasite reikiamos pagalbos - rašykite mums į pagalba@verskis.lt

Pristatymo būdai

El. parduotuvėje galite pridėti skirtingus pristatymo būdus, kurie galios tam tikrose pristatymo zonose:

  • Atsiimsiu pats - klientas atvyks atsiimti prekės pas jus į fizinę parduotuvę ar sandėlį. Kiek atsiėmimo taškų turėsite - tiek pristatymo būdu tipu "atsiimsiu pats" turite ir susikurti. Klientas išsirinks jam patogiausią iš pateiktų.
  • Nemokamas pristatymas - galite taikyti nemokamą pristatymą nuo tam tikros užsakymo sumos.
  • Fiksuota kaina - pristatymo suma bus visada fiksuota nepriklausomai nuo užsakymo sumos.
  • Tarifų lentelė - prekių pristatymo kaina skirstoma laipteliais pagal krepšelio vertę arba pagal svorį.
  • Paštomatai - prekių pristatymas į partnerių paštomatus.

Pastaba: neaktyvius pristatymo būdus matysite pilka spalva. 

Apie automatizuotą kurjerio lipdukų, manifestų generavimą bei kurjerio iškvietimą skaitykite Užsakymai > Siuntų manifestai skyriuje.

Klientui pateikus užsakymą, užsakymo gavimo padėkos langas susidaro iš 3 žinučių:

  1. Užsakymo pateikimo padėkos tekstas iš Turinys > Tekstai, laiškai, žinutės > Tekstai perkant pagal pasirinktą mokėjomo būdo tipą.
  2. Pasirinkto mokėjimo būdo laukelio "Informacija pateikus užsakymą"
  3. Pasirinkto pristatymo būdo laukelio "Informacija pateikus užsakymą"

Žymių funkcionalumas gali drausti naudoti tam tikrą pristatymo būdą, jeigu prekių krepšelyje yra bent viena prekė su atitinkama žyme (pvz. negabaritas, šaldyta produkcija, nepristatoma). Taip pat žymių deka galimas ir priešingas variantas, kad pristatymo būdas galios tik jeigu visos prekės esančios krepšelyje turės priskirtas visas nurodytas žymes.

Jeigu perkantysis asmuo turi tam tikrą priskirtą kainoraštį - galima drausti naudotis pristatymo būdu (pvz. didmenai neleidžiate atsiimti pačiam arba tik didmenai leidžiate atsiimti nemokamai savo transportu).