Kurjerių integracija

Jeigu nerasite reikiamos pagalbos - rašykite mums į pagalba@verskis.lt

Kurjerių Omniva, Venipak, DPD, LP Express, Itella integracija el. parduotuvėje

Elektroninę parduotuvę Jūs galite susieti su įvairiomis kurjerių tarnybomis, kad pati parduotuvė generuotų Jums lipdukus ir manifestus, t.y. Jums nereikės kopijuoti užsakymo duomenų į vežėjų informacinę sistemą bei siuntos sekimo numeriai bus automatiškai priskirti prie Jūsų siuntų.

ADMIN paskyroje užėjus į Pristatymas > Kurjerių integracijų nustatymai galėsite aktyvuoti šiuos vežėjus:

  • Omniva;
  • Venipak;
  • DPD;
  • LP Express;
  • Itella.

Jeigu norite pradėti naudotis kurjerių integracija turite įvykdyti šias sąlygas:

  1. Gauti iš vežėjo prisijungimus prie informacinės sistemos (el. parduotuvei reikalingi kitokie prisijungimai, negu kad jungiatės į jų sistemą);
  2. Rekvizituose būtinai turite nurodyti teisingą savo mobilų telefono numerį;
  3. Prieš įvykstant užsakymui, pristatymo būdams turite parinkti tinkamą pristatymo servisą (t.y. sistema iš anksto turi žinoti, kuri pristatymo tarnyba aptarnauja kurį pristatymo būdą). Įvykus užsakymui, prie jo yra išsaugomas tiek Jūsų telefono numeris, tiek kuris servisas aptarnauja šį užsakymą. Vėlesnis duomenų pakeitimas įtakos nebeturi.

Po siuntų įregistravimo joms yra priskiriamas siuntos numeris. Kaip pilnavertiškai naudotis šiuo funkcionalumu - žiūrėkite papildomą mokomąją medžiagą Siuntų sekimo modulis.

Svarbu, kad pasirinkus, su kuriuo vežėju norite dirbti, reikia pasirašyti sutartį su juo. Pasirašę sutartį su norimu vežėju, jūs gausite prisijungimus prie vežėjo informacinės sistemos. Kiekviena vežėjų įmonė suteikia skirtingus prisijungimus. Gautus prisijungimus, reikės suvesti į atitinkamus laukelius ir įjungti pačią tarnybą.

Suvedus reikiamus prisijungimus prie pasirinkto vežėjo, jums reikia aktyvuoti esamą arba sukurti naują pristatymo būdą. 

ADMIN zonoje Pristatymas > Pristatymo būdai Jūs turite pasirinkti pristatymo būdą ir susieti su tam tikra vežėjų tarnyba. Pasirinkę vežėją, Jūs turite nustatyti pristatymo servisą.

ADMIN zonoje Užsakymai > Siuntos matomos visos siuntos, kurios turi būti išsiųstos, tai pat yra matomos siuntos kurios yra išsiųstos. Pažymite tas siuntas, kurių būsena Paruošta ir spaudžiame mygtuką “Pridėti į manifestus”

Sukėlus siuntas atsidarote Užsakymai > Siuntų manifestai,  jeigu visos siuntos jau sudėtos spaudžiate mygtuką “Registruoti siuntas”. Paskutiniame žingsnyje, Jūs turite jau registruotas siuntas, tuomet spaudžiate punktą “Uždaryti manifestą”. Siuntų lipdukus galite atsisiųsti ir atspausdinti.

Detalesnė mokomoji medžiaga apie pakuotes ir siuntas rasite čia: Pakuotės ir Siuntos

Kurjerių iškvietimas:

  • LP Express kurjeris iškviečiamas automatiškai uždarius manifestą admin zonoje ;
  • Itella, Venipak ir DPD iškviečiamas rankiniu būdu admin zonoje uždarius manifestą;
  • Omniva iškviečiami prisijungus prie jų sistemos.

Kurjerių lipdukų spausdinimas:

  • Siuntos lipdukus galima spausdinti iš admin zonos tik turint integraciją su vežėjais (Omniva, Itella, DPD, Venipak, LP Express).

Pastaba: Jeigu manifestas sukurtas vakar ir yra neuždarytas ir norite pridėti šiandienos siuntas į tą patį manifestą, jūs galėsite pridėti, bet jums nepavyks uždaryti manifesto. Manifeste esančias siuntas reikia ištrinti ir sukurti naują manifestą, sudėti vakarykštes ir šiandienos siuntas. 

SVARBU! 

  1. Atlikus pakeitimus ir juos išsaugojus ADMIN zonoje, nepamirškite išvalyti interneto naršyklės laikinąją atmintį (browser cache). Tai galite padaryti paspaudus „Išvalyti greitintuvą“ mygtuką, kurį rasite kiekviename ADMIN zonos puslapio dešiniajame kampe. 
  2. Primename, kad ADMIN zonos funkcionalumas bei galimybės skiriasi nuo Jūsų pasirinkto plano. Nuomos planų palyginimai - Kūrimo planų palyginimai

Neradote atsakymo? Parašykite mums!


Pradžia
El. parduotuvės turinys
Katalogas
Užsakymai
Rinkodara
Dizaino šablonai
Vartotojai
Pristatymas
Nustatymai
Trečiųjų šalių integracijos
El. parduotuvės SEO
Sąsajos
Bendra pagalba