Užsakymų sąrašas, valdymas

Jeigu nerasite reikiamos pagalbos - rašykite mums į pagalba@verskis.lt

Užsakymų sąrašas, valdymas

Užsakymų sąrašą galite rasti prisijungus prie administratoriaus paskyros Užsakymai > Užsakymai. Čia matysite visus gautus užsakymus ir su jais susijusią informaciją: užsakymo numeris, pirkėjo duomenys, užsakymo būseną ir kt.

Uzsakymu_sarasas

Užsakymu sąraše yra matoma visa reikalinga informacija: užsakymo numeris, pirkėjo vardas ir pavardė, kokie pasirinkti apmokėjimo ir pristatymo būdai, užsakymo būsena. Užvedus pele ant būsenos matoma kaip jos keitėsi, kokiu laiku ir kokia tvarka buvo keičiamos, bei kas tuos keitimus atliko, ar pirkėjas, ar administratorius.

Daugiau informacijos apie užsakymo būsenas rasite Užsakymo būsenos

Jei būsenoje nenurodyta, kas atliko pakeitimą (yra tuščia vieta), bet jį atliko administratorius, tai to administratoriaus paskyroje yra palikti tušti laukai prie vardo ir pavardės. Užpildyti šiuos laukus galima iš to administratoriaus paskyros dešiniame viršutiniame kampe išskleidus meniu ir pasirinkus „Mano profilis“.

Kai užsakymas nėra apmokamas iš karto, o pasirenkamas mokėjimas bankiniu pavedimu ar atsiimant/pristatant prekes, tai užsakymo būsena turi „Laukiama apmokėjimo“ statusą ir atsiranda mygtukas su žodeliu „Apmokėti“. Šį mygtuką paspausti reikia administratoriui, kai mokėjimas būna atliktas. Po apmokėjimo patvirtinimo užsakymo būsena pasikeičia į „Laukia pakavimo“ ir galima vykdyti.

Užsakymo kortelėje galite koreguoti pirkėjo telefono numerį ar pašto kodą paspaudus ant punktyrine linija pažymėtos vietos. Pakeitę duomenis paspauskite bet kurioje puslapio vietoje ir redagavimo funkcija išsijungs, o pakeista informacija išsisaugos.

Prie kiekvieno užsakymo galite palikti komentarą, įvesti sekimo numerį.

Paspaudę užsakymo numerį pateksite į to užsakymo kortelę, kurioje rasite visą su užsakymu susijusią informaciją. Skaitykite plačiau apie Užsakymo peržiūra arba Užsakymo redagavimas