Užsakymo peržiūra

Jeigu nerasite reikiamos pagalbos - rašykite mums į pagalba@verskis.lt

Užsakymo peržiūra

Užsakymo viduje matote visą identišką informaciją, kokia buvo pateikiama užsakymų sąraše (pirkėjo duomenis, užsakymo būsenas, pristatymo adresas ir kitą.)

Jeigu klientas yra užsiregistravęs el.parduotuvėje, paspaudus ant jo vardo arba jeigu tai įmonė (spaudžiame ant pavadinimo) galime matyti kliento profilį.

Galite užsakymą atsidaryti iš kliento pusės. Paspaudę mygtuką prie užsakymo numerio.

Užsakymas iš kliento pusės.

Užsakymą galime atsispausdinti.

Užvedus pelę ant prekės pavadinimo, galime matyti prekės nuotrauką.

Sukurti naują užsakymą iš šių duomenų - kai užsakymas yra įvykdytas, jo pagrindu galime sukurti tokį patį užsakymą iš naujo. Atkartojami visi kliento kontaktiniai duomenys, pristatymo ir mokėjimo būdas ir sukuriamas naujas užsakymas su nauju užsakymo numeriu.

Siųsti žinutę - galite klientui išsiųsti elektroninį laišką su savo tekstu arba galite pasirinkti iš pateiktų šablonų. Šablonų turinio valdymas pasiekiamas Turinys > Tekstai, laiškai, žinutės skiltyje "Laiškai vartotojui", "Laiškai juridiniams asmenims", "Laiškai administratoriui".

Siųsti SMS - galite klientui išsiųsti SMS žinutę su savo tekstu arba galite pasirinkti iš pateiktų šablonų. Šablonų turinio valdymas pasiekiamas Turinys > Tekstai, laiškai, žinutės skiltyje "SMS žinutės vartotojui", "SMS žinutės administratoriui". Mygtukas matomas tik tada, kai turite aktyvavę SMS siuntimo nustatymus: Nustatymai > SMS siuntimo nustatymai

Žinučių istorija - galite matyti kokios žinutės buvo siunčiamos šiam vartotojui. Plačiau skaitykite Vartotojai > Žinučių archyvas