Užsakymo viduje matote visą identišką informaciją, kokia buvo pateikiama užsakymų sąraše (pirkėjo duomenis, užsakymo būsenas, pristatymo adresas ir kitą.)
Jeigu klientas yra užsiregistravęs el.parduotuvėje, paspaudus ant jo vardo arba jeigu tai įmonė (spaudžiame ant pavadinimo) galime matyti kliento profilį.
Galite užsakymą atsidaryti iš kliento pusės. Paspaudę mygtuką prie užsakymo numerio.
Užsakymas iš kliento pusės.
Užsakymą galime atsispausdinti.
Užvedus pelę ant prekės pavadinimo, galime matyti prekės nuotrauką.
Sukurti naują užsakymą iš šių duomenų - kai užsakymas yra įvykdytas, jo pagrindu galime sukurti tokį patį užsakymą iš naujo. Atkartojami visi kliento kontaktiniai duomenys, pristatymo ir mokėjimo būdas ir sukuriamas naujas užsakymas su nauju užsakymo numeriu.
Dėmesio! Atsinaujino paštomatų adresai ir pirkėjo pasirinkto paštomato nebėra. Redaguokite užsakymą ir pasirinkite kitą, galiojantį paštomatą užsakymo pristatymui. - šis įspėjimas reiškia, kad el. parduotuvės sistemoje esantys paštomatų adresai buvo atnaujinti, ir pirkėjo pasirinktas paštomatas, kuris buvo nurodytas užsakymo metu, jau nebegalioja (pvz., jis buvo pašalintas vežėjo arba pakeistas). Kad užsakymas būtų tinkamai pristatytas, reikia redaguoti užsakymo informaciją ir pasirinkti kitą, galiojantį paštomatą.
Siųsti žinutę - galite klientui išsiųsti elektroninį laišką su savo tekstu arba galite pasirinkti iš pateiktų šablonų. Šablonų turinio valdymas pasiekiamas Turinys > Tekstai, laiškai, žinutės skiltyje "Laiškai vartotojui", "Laiškai juridiniams asmenims", "Laiškai administratoriui". Tai pat yra galimybė prisegti failą prie siunčiamo laiško. Failas nėra saugomas sistemoje, tik prisegamas ir išsiunčiamas kartu su laišku. Taip pat, kai pranešimas išsiunčiamas su failo prisegimu, žinučių archyve prie pranešimo bus rodoma informacija, kad buvo prisegtas failas.
Siųsti SMS - galite klientui išsiųsti SMS žinutę su savo tekstu arba galite pasirinkti iš pateiktų šablonų. Šablonų turinio valdymas pasiekiamas Turinys > Tekstai, laiškai, žinutės skiltyje "SMS žinutės vartotojui", "SMS žinutės administratoriui". Mygtukas matomas tik tada, kai turite aktyvavę SMS siuntimo nustatymus: Nustatymai > SMS siuntimo nustatymai
Žinučių istorija - galite matyti kokios žinutės buvo siunčiamos šiam vartotojui. Plačiau skaitykite Vartotojai > Žinučių archyvas