Pagrindiniame Užsakymai puslapyje yra pateikiamas užsakymų sąrašas. Paspaudę ant užsakymo numerio, patenkate į pasirinktą užsakymą.
Užsakymo peržiūra
Užsakymo viduje matote visą įdentišką informaciją, kokia buvo pateikiama užsakymų sąraše (pirkėjo duomenis, užsakymo būsenas, pristatymo adresas ir kitą.)
Jeigu klientas yra užsiregtraves el.parduotuvėje, paspaudus ant jo vardo arba jeigu tai įmonė (spaudžiame ant pavadinimo) galime matyti kliento profilį.
Galite užsakymą atsidaryti už kliento pusės. Paspaudę mygtuką prie užsakymo numerio.
Užsakymas iš kliento pusės.
Siųsti žinutę - galite klientui išsiųsti elektroninį laišką su savo tekstu arba galite pasirinkti iš pateiktų šablonų.
Siųsti SMS - galite klientui išsiųsti sms žinutę su savo tekstu arba galite pasirinkti iš pateiktų šablonų. Siųsti SMS mygtukas, matomas tik tada, kai turite aktyvavę integraciją SMS siuntimo: Nustatymai > SMS siuntimo nustatymai
Užsakymą galime atsispausdinti. Užvedus pelę ant prekės pavadinimo, galime matyti prekės nuotrauką.
Sukurti naują užsakymą iš šių duomenų - kai užsakymas yra įvykdytas, jo pagrindu galime sukurti tokį patį užsakymą iš naujo. Paiimami visi kliento kontaktiniai domenys, pristatymo ir mokėjimo būdas ir sukuriamas naujas užsakymas su nauju užsakymo numeriu.
SVARBU!
Atlikus pakeitimus ir juos išsaugojus ADMIN zonoje, nepamirškite išvalyti greitintuvo (serverio naudojamos atminties). Tai galite padaryti paspaudus „Išvalyti greitintuvą“ mygtuką, kurį rasite ADMIN zonoje viršutinėje juostoje.