Klientai negali apmokėti užsakymo

Jeigu nerasite reikiamos pagalbos - rašykite mums į pagalba@verskis.lt

Klientai negali apmokėti užsakymo

Kokybiškai peržiūrai naudokite 720pHD rėžimą


Klientai negali apmokėti užsakymo

Su kuriomis užsakymo apmokėjimo problemomis dažniausiai susiduriama?

Klientas pateikęs užsakymą, gali jį apmokėti internetu arba PDF sąskaitą faktūra – pavedimu.

Jeigu klientas negauna laiško su išankstine sąskaita apmokėjimui, turėtų patikrinti “Spam” katalogą. To priežastis gali būti viena, Jūs naudojate ne savo parduotuvės elektroninį paštą, tačiau asmeninį Gmail arba Yahoo. Patikrinkite nueidami “Nustatymai –> El. Parduotuvės nustatymai”.

Antroji priežastis, pavyzdžiui, klientas bando apmokėti užsakymą, patenka į PaySera puslapį, tačiau rodoma klaida. Detalioji specifikacija, pagal kiekvieną kodą, galite pamatyti, ką reiškia kiekvienas klaidos pranešimas. “PaySera –> Klaidų kodai”. Dažniausiai, nuėję į “Nustatymai –> Mokėjimų sąsajos” pamatysite, kad PaySera nėra įjungta. Jeigu Paysera nenaudojate, tuomet privalote nueiti į “Nustatymai –> Mokėjimo būdai” ir išjungti galimybę klientams rinktis Paysera apmokėjimo būdą.

“Nustatymai –> Mokėjimų sąsajos –> GF lizingas” – tai gali būti kita priežastis, kad prie lizingo būsite nesuvedę prisijungimo duomenų.

Nuo ko pradėti
El. parduotuvės turinys
Prekių valdymas
Marketingas
Vartotojai
Pristatymas
Užsakymai
Nustatymai
Trečiųjų šalių integracijos
El. parduotuvės SEO
Bendra pagalba