Su kuriomis užsakymo apmokėjimo problemomis dažniausiai susiduriama?
Klientas pateikęs užsakymą, gali jį apmokėti internetu arba PDF sąskaitą faktūra – pavedimu.
Jeigu klientas negauna laiško su išankstine sąskaita apmokėjimui, turėtų patikrinti “Spam” katalogą. To priežastis gali būti viena, Jūs naudojate ne savo parduotuvės elektroninį paštą, tačiau asmeninį Gmail arba Yahoo. Patikrinkite nueidami “Nustatymai –> El. Parduotuvės nustatymai”.
Antroji priežastis, pavyzdžiui, klientas bando apmokėti užsakymą, patenka į PaySera puslapį, tačiau rodoma klaida. Detalioji specifikacija, pagal kiekvieną kodą, galite pamatyti, ką reiškia kiekvienas klaidos pranešimas. “PaySera –> Klaidų kodai”. Dažniausiai, nuėję į “Nustatymai –> Mokėjimų sąsajos” pamatysite, kad PaySera nėra įjungta. Jeigu Paysera nenaudojate, tuomet privalote nueiti į “Nustatymai –> Mokėjimo būdai” ir išjungti galimybę klientams rinktis Paysera apmokėjimo būdą.
“Nustatymai –> Mokėjimų sąsajos –> GF lizingas” – tai gali būti kita priežastis, kad prie lizingo būsite nesuvedę prisijungimo duomenų.