Pirmiausiai išbandykite tą patį veiksmą atlikti patys. Dažnu atveju, mėgindami atlikti tai, ką atlieka Jūsų klientas pastebėsite klaidą ir galėsite ją sutaisyti. 99% atveju yra ne iki galo tinkamai suvesti mokėjimo sąsajų duomenys arba neaktyvuotas pristatymo ar mokėjimo būdas.
Klientas pateikęs užsakymą, gali jį apmokėti internetu arba PDF sąskaitą faktūra – pavedimu.
Jeigu klientas negauna laiško su išankstine sąskaita apmokėjimui, turėtų patikrinti “Spam” katalogą. To priežastis gali būti viena, Jūs naudojate ne savo parduotuvės elektroninį paštą, tačiau asmeninį Gmail arba Yahoo. Patikrinkite nueidami “Nustatymai –> El. parduotuvės nustatymai”. Įsitikinkite, kad esate įjungę SMTP nustatymus.
Antroji priežastis, pavyzdžiui, klientas bando apmokėti užsakymą, patenka į tarpininko puslapį, pvz. Paysera, tačiau ten yra rodoma klaida. Detalioji specifikacija, pagal kiekvieną kodą, galite pamatyti, ką reiškia kiekvienas klaidos pranešimas. Dažniausiai, nuėję į naudojamos sąsajos nustatymus Nustatymai > Mokėjimų sąsajos pamatysite, kad mokėjimo tarpininkas nėra įjungtas.
Nustatymai > Mokėjimų sąsajos – taip pat gali būti įjungti ir lizingai, bet prie lizingo būsite nesuvedę prisijungimo duomenų.