Iš dešinėje esančio meniu pasirinkite Pristatymo informacija.
PREKĖ ATVYKSTA
Šioje vietoje galima pažymėti, kada atvyksta prekė.
Tai naudojama tokiais atvejais, kai prekės nėra sandėlyje, tada mes klientui galime pavaizduoti, kada jis tą prekę galės įsigyti. Tokiu atveju reikia, kad:
Jeigu bus tokie nustatymai, tuomet klientas negalės įsidėti prekės į krepšelį, bet matys pranešimą, pavyzdžiui: Prekė atvyksta 2023-08-31.
PASTABA!
SVARBU! Užsakymo dokumentuose ši data nėra fiksuojama. Tai yra tik vaizdavimas prekės puslapyje.
TIEKĖJAS
Tiekėjas - tai galite parinkti, kas yra tos prekės tiekėjas. Daugiau apie tiekėjus informacijos rasite čia: Tiekėjai
PREKĖS SVORIS GRAMAIS
Jeigu naudosite pristatymo kainodarą pagal svorį, tai šis laukelis bus labai naudingas. Taip pat šis laukelis naudingas, jeigu naudositės marketplace sistemomis, tokiomis kaip pigu.lt, varle.lt ir t.t., kur reikalaujamas prekės svoris.
PREKĖS IŠMATAVIMAI
Igis, plotis, aukštis - yra naudingi tuomet, kai prekes parduodate per marketplace sistemas arba paštomatus valdote pagal išmatavimus. Daugiau apie paštomatus informacijos rasite čia: Paštomatai ir atsiėmimo taškai
DYDŽIO KOEFICIENTO SANTYKINĖ REIKŠMĖ
Tai yra naudojama tik paštomatų dėžučių apskaičiavimui, kad žinoti ar prekė telpa į dėžutę ar ne, o jei telpa į kokio dydžio dėžutę. Plačiau apie paštomatus skaitykite čia: Paštomatai ir atsiėmimo taškai
Parduodama tik atsiimant parduotuvėje - reiškia, kad šios prekės negalite siųsti arba jus riboja įstatymai. Pavyzdžiui, ginklų negalima siųsti paštomatu, juos galima atsiimti tik parduotuvėje. Arba tam tikrų vaistinių preparatų negalima parduoti internetu, juos taip pat galima atsiimti tik fizinėje parduotuvėje.
Parduodama tik su užsakymo patvirtinimu - nesvarbu, koks yra prekės likutis, jeigu užsakyme bus tokia prekė, tai šį užsakymą vadybininkas turės patvirtinti.
Plačiau apie užsakymus čia: Užsakymo būsenos
PASTABA! Tai yra priverstinis užsakymo tvirtinimas, t.y. klientas jums nesumokės pinigų tol, kol nepatvirtinsite jo užsakymo. Pavyzdžiui, jeigu neturite prekės sandėlyje, bet pagal elgsenos nustatymus ją vis vien parduodate, tai iš pradžių turite įsitikinti, kad tiekėjas turi šią prekę ir jūs ją gausite ir tik tada patvirtinti kliento darytą užsakymą bei taip leisti jam sumokėti. Tačiau šiuo atveju yra ir neigiama pusė, kad kol jūs patvirtinsite užsakymą, klientas gali apsigalvoti ir nebenorėti pirkti. Taip pat svarbu, kad jeigu naudosite šį būdą, būtinai naudokite SMS žinučių siuntimą (Užsakymo peržiūra), kad klientas ne tik el.paštu gautų informaciją, bet ir SMS žinute, kad jus jam patvirtinote užsakymą.
Tačiau jeigu jūs nenaudosite šios varnelės, klientas jums sumokės, o prekės neturėsite, tai tokiu atveju klientas bus nepatenkintas, kad parduodate tai, ko neturite sandėlyje.