Paaiškinsime, kaip susieti Mailerlite.com sistemą su elektronine parduotuve.
Užsiregistravus Mailerlite.com sistemoje, „Integracijos“ meniu punkte pasirinkite „API sąsaja“ ir pamatysite API raktą, kurį reikia įvesti nustatymuose: Nustatymai > Trečiųjų šalių integracijos > MailerLite > langelyje Mailerlite API key (įrašykite kodą).
Pastaba! Jeigu naudojate senąją MailerLite sistemos versiją, API raktą turite talpinti skiltyje MailerLite Classic
Po šio rakto įvedimo Rinkodara > Naujienlaiškių grupės pamatysite tris pagrindines grupes: pirkėjai, prenumeratoriai, užsiregistravę.
Naujienlaiškių grupių tipai verskis.lt sistemoje:
Kiekvieną šią grupę turite susieti su Mailerlite. Tai padarysite paspaudę ant kiekvieno pavadinimo ir susieję su Mailerlite gavėjų grupe.
Susiejus prenumeratorių grupes su Mailerlite nuo šiol nauji prenumeratoriai automatiškai atsiras Mailerlite sistemoje. Jeigu turite prenumeratorių iš seniau (iki grupės susiejimo su Mailerlite), tuomet išsieksportuokite prenumeratorių grupių gavėjų sąrašus iš el. parduotuvės administravimo aplinkos Rinkodara > Naujienlaiškių grupės > Eksportuoti patvirtintų gavėjų sąrašą ir rankiniu būdu juos persikelkite į Mailelite.
Kam reikalingos šios grupės? Kai siunčiamas naujienlaiškis, jį galite siųsti visoms grupėms arba tik pasirinktoms. Kai klientas patenka į tam tikrą grupę, Jūs galėsite siųsti jam automatizuotą laišką. Automatiniuose laiškuose yra paruošti tam tikri laiškų paruoštukai. Vienas iš pavyzdžių, klientui patekus į grupę „pirkėjai“ (kai jo užsakymas gauna statusą „įvykdytas“), po 5 dienų siunčiamas automatizuotas laiškas su kokiu nors jam parinktu pasiūlymu.
Mailerlite pagalba galima kurti laiškų seką, t.y. atsižvelgiant gavėjo veiksmą (pirkimas, laiško atidarymas/neatidarymas ir pan,) ar laiko tarpą, išsiųsti atitinkamus laiškus. Kuriant laiškų seką, reikia parašyti pavadinimą bei pasirinkti grupę ir pažymėti, kada aktyvuojama sekaa. Tuomet naujienlaiškis pradedamas dėlioti. Galite pridėti laišką su atitinkamai nustatymai, galite uždėti laiko tarpą paspaudus „Delsimas“, kiek laiko turi praeiti iki sekančio laiško išsiuntimo.
Dar viena svarbi funkcija - „Formos“. Tai iš anksto sukurtos tam tikros formos, kurias galime įterpti į elektroninė parduotuvę ir rodyti tik po tam tikro laiko ar lanktyojo veiksmo, pvz.: išjungiant puslapio skirtuką.
Mailerlite sistemoje galėsite sekti, kiek kartų forma buvo parodyta, matyti jos konversijų reitingą. Kad forma atsivaizduotų jūsų elektroninėje parduotuvėje, ji turi būti aktyvi, o jos kodas patalpintas puslapyje. Formos nustatymuose rasite kodą, kurį nukopijavus reikia įterpti savo elektoninės parduotuvės nustatymuose (Nustatymai > El.parduotuvės nustatymai) prieš uždaromają elementą.