Siuntų pristatymui galima pasirinkti vieną, kelis ar visus 5 kurjerių paslaugas teikiančius tiekėjus. Kiekvienam jam galima automatiškai sugeneruoti siuntų lipdukus ir manifestus, jei tokį funkcionalumą suteikia paslaugos teikėjas. Šis funkcionalumas palengvina prekių išsiuntimo procesą, nes nebereikia atskirai jungtis prie kurjerių sistemos ir suvedinėti duomenis, o lipdukai yra sugeneruojami automatiškai. Kad būtų galima generuoti siuntų lipdukus ir manifestus, pirmiausia reikia sutvarkyti kurjerių integracijos nustatymus. Aprašymą, kaip tai padaryti, rasite Pristatymas > Kurjerių integracijų nustatymai
Užsakymai > Siuntos matysite visus užsakymus, kuriems jau yra supakuoti ir paruošti išsiųsti pirkėjui. Matysite, kad kai kurios siuntos nėra pridėtos į manifestą. Tokias siuntas atpažinsite, nes jos neturės duomens „Siuntos manifestas“.
Pažymėjus siuntas, kurias norima į traukti į manifestą, spaudžiame „Pridėti į manifestą“. Visos suruoštos siuntos bus išskirstytos į skirtingus manifestus pagal pristatymo būdus.
Skiltyje „Užsakymai > Siuntų manifestai“ yra rodomas sąrašas siuntų, kuriems yra pradėtas kurti siuntų manifestas. Prie kiekvienos siuntos yra nurodytas siuntėjo adresas, kuris nėra koreguojamas. Siuntų manifeste bus matomi blokai su skirtingų tiekėjų pavadinimais ir kiekvieno bloko dešinėje pusėje siuntos ar siuntų numeriai. Tai numeriai siuntų, kurie priskirti į tą patį siuntos manifestą. Kiekviena siunta šalia savo numeriuko turi „x“, kurio pagalba galim siuntą ištrinti iš manifesto. Manifestas gali būti pildomas iki tol, kol jis yra užregistruojamas, t.y. dienos eigoje, vis atsirandant naujam užsakymui ir jį supakavus, galima vis papildomai pridėti prie jau esančio manifesto.
Prieš kurjeriui atvykstant, manifestą reikia užregistruoti paspaudžiant mygtuką „Registruoti siuntas“. Atlikus šį veiksmą papildyti manifestą naujomis siuntomis turėsite galimybę, bet jas reikės užregistruoti prieš uždarant manifestą. Tačiau ištrinti registruotą siuntą iš manifesto nebebus galimybės.
Toliau vykdomi veiksmai pagal kiekvieną paslaugos tiekėją skirtingai. Apie kiekvieną iš jų ir kokią veiksmų seką reikia atlikti, skaitykite čia:
Užregistravus visas siuntas, manifestą reikia uždaryti. Uždarytas manifestas persikelia prie skilties „Uždaryti“. Uždarius manifestą, galima atsisiųsti lipdukus ir manifestą.
Uždarius manifestą kurjerio kvietimas yra skirtingas pagal kiekvieną paslaugos tiekėją atskirai:
DPD ir Itella kurjeriui iškviesti reikia spausti po manifesto uždarymo atsiradusį mygtuką „Kurjerio iškvietimas“ (DPD iškvietimas galioja tik siuntoms iki 31,5kg).
LPExpress kurjeris iškviečiamas automatiškai uždarius manifestą
Venipak ir Omniva kurjeriai automatiškai nėra iškviečiami, juos iškviesti reikia atskirai per kurjerių paslaugą teikiančio tiekėjo sistemą
Kurjerių lipdukų spausdinimas galimas iš administracinės zonos tik turint integraciją su vežėjais (Omniva, Itella, DPD, Venipak, LP Express) ir tik užsakymams pateiktiems po to, kai pristatymo būdui yra priskirtas "Pristatymo servisas", nes tik tada užsakymas žino kuris vežėjas ir jo paslauga aptarnauja šį patiektą užsakymą.
Manifestas turi būti naudojamas vienos dienos eigoje, pvz. ryte pradedate į jį pridėti siuntas ir vakare manifestą uždarote. Jeigu manifestas sukurtas vakar ir yra neuždarytas ir norite pridėti šiandienos siuntas į tą patį manifestą, jūs galėsite pridėti, bet jums nepavyks uždaryti manifesto. Manifeste esančias siuntas reikia ištrinti ir sukurti naują manifestą, sudėti vakarykštes ir šiandienos siuntas.