Livechat sistemos diegimas

Jeigu nerasite reikiamos pagalbos - rašykite mums į pagalba@verskis.lt

Livechat sistemos diegimas el. parduotuvėje

Norėdami realiu laiku atsakinėti į savo tinklapio lankytojų klausimus galite įsidiegti Livechat sistemą, Jums nereikės diegtis jokių papildomų programų, tiesiog įsidėti livechat’o kodą į el.parduotuvės nustatymus.

Galite naudoti norimą sistemą pasirinktinai: livechat; smartsupp; tawk.to, crisp.chat, zendesk chat ar kitas.

Livechat diegimas:

  • Išsirenkate norimą livechat sistemą;
  • Užsiregistruojate pasirinktoje sistemoje bei vadovaudamiesi naudojamos sistemos instrukcijomis susikonfigūruojate nustatymus;
  • Sistemoje sugeneruotą "< script>..." koduką, paspaudę "redaguoti", talpinate į el. parduotuvės nustatymus (nustatymai - el. parduotuvės nustatymai), į "Tinklapio kodai vartotojo dalies apačioje, prieš uždaromąjį elementą, pvz livechat`o kodas:" dalį;
  • Atsakinėjimas į klientų užklausas vyksta Jūsų pasirinktos livechat sistemos darbinėje aplinkoje (kilus neaiškumams, kreipkitės į pasirinktos sistemos įgaliotą atstovą).
  • Neradote atsakymo? Parašykite mums!

    Pvz: parduotuve.manoverskis.lt
    Pvz: Petras Banauskas
    Pvz: +37067472248
    Pvz: info@imone.lt
    pvz: Nerandu informacijos kaip naudotis dovanų kuponų modulių.

Pradžia
El. parduotuvės turinys
Prekių valdymas
Rinkodara
Dizaino šablonai
Vartotojai
Pristatymas
Užsakymai
Nustatymai
Trečiųjų šalių integracijos
El. parduotuvės SEO
Sąsajos
Bendra pagalba