Užsakymų trynimas, šalinimas

Jeigu nerasite reikiamos pagalbos - rašykite mums į pagalba@verskis.lt

Užsakymų, kaip ir bet kurių dokumentų negalima trinti iš sistemos nei po vieną, nei masiškai. Savo testinius užsakymus tiesiog atšaukite (jų prekių kiekiai grįš į prekių likučius). Jeigu tik paleidžiate el. parduotuvę - galime duomenų bazės lygyje vieną kartą ištrinti visus dokumentus, tačiau iš praktinės pusės - tiesiog atšaukite ir laikui einant jie tiesiog "paskęs" pabaigoje.

Neradote atsakymo? Parašykite mums!


Pradžia
El. parduotuvės turinys
Katalogas
Užsakymai
Rinkodara
Dizaino šablonai
Vartotojai
Pristatymas
Nustatymai
Trečiųjų šalių integracijos
El. parduotuvės SEO
Sąsajos
Bendra pagalba