El. parduotuvės nustatymai

Jeigu nerasite reikiamos pagalbos - rašykite mums į pagalba@verskis.lt

Laiškų siuntimas naudojantis SMTP serveriu

Nustatymai --> el. parduotuvės nustatymai rasite varnelę Naudoti SMTP serverį el. laiškų siuntimui.

Laiškų siuntimas naudojantis SMTP serveriu

Ją uždėjus atsiras trys įvedimo laukai: SMTP host: - čia įrašykite savo serverio pavadinimą, pavyzdžiui verskis.hostingas.lt (arba kitas, jeigu esate kitame serveryje).

Jeigu nežinote ir norite sužinoti serverį, kuris aptarnauja Jūsų el. paštą whois.serveriai.lt paieškos laukelyje suvedate savo domeną (pvz. parduotuve.lt, be www.), Jums aktuali informacija el. pašto serveris, t.y. domeno MX įrašas.

Laiškų siuntimas naudojantis SMTP serveriu

SMTP username:
SMTP password:
Čia įvedate savo el.pašto dėžutės prisijungimo informaciją - vartotojo vardas ir slaptažodis.

SVARBU: jeigu, kada nors keisite el.pašto dėžutės slaptažodį serveryje, privaloma tada pasikeisti ir parduotuvėje, nes priešingu atveju nustos veikti el. laiškų siuntimas!

Jeigu naudojami outlook 365 serveriai:

  • SMTP host: smtp.office365.com
  • SMTP port: 587
  • SMTP encryption : TLS (office 365, outlook, gmail)

Jeigu naudojami gmail serveriai:

  • SMTP host: smtp.gmail.com
  • SMTP port: 587
  • SMTP encryption : TLS (office 365, outlook, gmail)

Gmail account nustatymai:

Google account security nustatymuose https://myaccount.google.com/security reikia leisti trečioms programoms naudotis SMTP siuntimo serveriu:
 

 

 

Kodėl tai yra svarbu

Siunčiant laiškus per SMTP siuntimo mechanizmas jungiasi į paštą aptarnaujanti serverį ir per jį siunčia laišką, atlikusi autentifikavimą (atlieka prisijungimą). Anti-spam filtrai tai mato ir yra mažinamas SPAM reitingas, ko pasekoje pristatomumas labai pagerėja. Taip pat dar vienas iš esminiu privalumu - kad laiškas gavėjo serveri pasiekia daug greičiau bei gavėjo serveris ji apdoroja prioriteto tvarka, tad jeigu anksčiau turėjote problemų, kad laiškai įkrenta po 5 minučių, tai šio proceso dėka pavyks šios problemos išvengi. Šis funkcionalumas yra verskis.lt el. parduotuviu sistemoje nuo 6.102.52 versijos.

DKIM įrašo naudojimas

Pristatomumą ir antispam reitingą galima pagerinti turint DKIM įrašą domeno DNS zonoje. Jeigu DNS zonoje įdėti DKIM (DomainKeys Identified Mail) įrašą, kuris padeda identifikuoti, ar siuntėjo laiškas tikrai išsiųstas iš siuntėjo nurodyto serverio.  DNS zonoje dedamas įrašas ir serveryje yra įdiegiamas specialus sertifikatas ir išeinantys laiškai tuomet pasirašomi šiuo sertifikatu, ko pasekoje užtirkininamas laiško autentiškumas ir mažinamas priskyrimas laiškų į spam ar reklamos dežutes. DKIM sertifikato diegimas serveryje bei DNS zonoje yra papildoma, mokama, paslauga.

Žinoma, dar nėra vieno būdo užtikrinti laiškų pristatomumui visu 100%, todėl tikimybė, kad kažkiek laiškų nukeliaus iki SPAM vis tiek išlieka. Jeigu būtų, nors vienas būdas visu 100% pasiekti gavėjo dėžutę, mes kasdien gautume begalę laiškų, kurių negalėtume suvaldyti.

Dažnai pasitaikančios problemos siunčiant laiškus

  • Blogai suvestas el. pašto adresas. Klientai būna, jog vedant el. pašto adresą sumaišo raides, skaičius ir to nepastebi;
  • Laiškaus blokuoja el. pašto sistemų filtrai, pažymi juos kaip "šlamštą". O klientai nepasitikrina laiškų "Skelbimai", "Reklama", "SPAM" skiltyse.

Jeigu klientai gauna el. laiškus į SPAM, atkreipkite dėmesį į šiuos dalykus:

  • Iš kokio pašto siunčiate el. laiškus. Geriausia, kad tai būtų originalaus domenu sukurta pašto dėžutė. Pvz. jeigu el. parduotuvės adresas www.tavo-puslapis.lt, laiškai turėtų būti siunčiami iš info@tavo-puslapis.lt, ar kito pašto su tavo-puslapis.lt galūne.
  • Laiško turinys. Kuo daugiau paveiksliukų ir nuorodų, tuo didesnė tikimybė, kad laiškas bus filtruojamas kaip "šlamštas".
  • Laiškų siuntimas per SMTP siuntimo mechanizmą. Tokiu atveju siunčiant laiškus jungiamasi į paštą aptarnaujanti serverį ir per jį siunčiamas laiškas, atlikus identifikavimą (atliekant prisijungimą). Anti-spam filtrai tai mato ir yra mažinamas SPAM reitingas, ko pasekoje pristatomumas labai pagerėja.
  • Nesiųskite iš savo el. pašto dėžutės didelio kiekio laiškų vienu metu, nes Jūsų domenas gali patekti į "juodąjį sąrašą", ko pasekoje visi laiškai bus atpažįstami kaip SPAM'as.

SVARBU! 

  1. Atlikus pakeitimus ir juos išsaugojus ADMIN zonoje, nepamirškite išvalyti greitintuvo (serverio naudojamos atminties). Tai galite padaryti paspaudus „Išvalyti greitintuvą“ mygtuką, kurį rasite ADMIN zonoje viršutinėje juostoje. 
  2. Primename, kad ADMIN zonos funkcionalumas bei galimybės skiriasi nuo Jūsų pasirinkto plano. Nuomos planų palyginimai - Kūrimo planų palyginimai

Neradote atsakymo? Parašykite mums!

Pvz: parduotuve.manoverskis.lt
Pvz: Petras Banauskas
Pvz: +37067472248
Pvz: info@imone.lt
pvz: Nerandu informacijos kaip naudotis dovanų kuponų modulių.

Pradžia
Užsakymai
El. parduotuvės turinys
Prekių valdymas
Rinkodara
Dizaino šablonai
Vartotojai
Pristatymas
Nustatymai
Trečiųjų šalių integracijos
El. parduotuvės SEO
Sąsajos
Bendra pagalba