Kodėl nėra pristatymo būdo ir kitos klaidos

Jeigu nerasite reikiamos pagalbos - rašykite mums į pagalba@verskis.lt

Kodėl nėra pristatymo būdo ir kitos klaidos

Pristatymas > Pristatymo būdai

Patikrinkite ar norimas pristatymo būdas aktyvuotas, ar pristatymo zona, kurioje tikitės, jog jis veiks aktyvuota šiam pristatymo būdui.

Pristatymas > Pristatymo kainodara

Patikrinkite ar norimoje pristatymo zonoje, būtent tam pristatymo būdui yra įvesta pristatymo kainodara. Jeigu tai tarifų lentelė - dažnai būna užsakymas 1000 eur vertės, o tarifų lentelė baigiasi ties mažesne riba, pvz. 500 eur.

Jeigu naudojate nemokamą pristatymą nuo tam tikros ribos ir krepšelio vertė ją pasiekia - patikrinkite nemokamo pristatymo būdo kainodarą, nuo kiek jis įsigalioja.

Vis tiek nepavyko?

Parašykite mums į pagalbos tarnybą kaip atkartoti situaciją ir ką tikitės pamatyti, prisekite nuorodas.
Geras pagalbos prašymo pavyzdys:

  • į krepšelį įsidedu prekę [nuoroda], prekę [nuoroda] ir prekę [nuoroda]
  • bendra krepšelio vertė [xx,xx]
  • pirkimo metu pasirenkamas adresas [adreso informacija kad identifikuoti zoną] kuris patenka į pristatymo zoną [pavadinimas]
  • pirkimo metu tikiuosi pamatyti pristatymo būdą [pavadinimas] [nuoroda į jį iš administravimo dalies kad nebūtų dviprasmybių], tačiau jo nematau
  • pristatymo zonas patikrinau, pristatymo būdas aktyvus ir zonos parinktos, pristatymo kainodarą patikrinau, reikia pagalbos :)