Apie automatizuotą laiškų siuntimą ir nuolaidų kuponų dalijimą žiūrėkite mokomąją medžiagą Mailerlite integracija
Klientų atsiliepimai labai svarbūs kiekvienai e. parduotuvei. Kiekvienas geras atsiliepimas, skatina naujai apsilankiusį pirkėją įsigyti prekę bei leidžia pasitikėti Jūsų e. parduotuve.
Atsiliepimą galite pridėti ADMIN paskyroje Rinkodara > Klientų atsiliepimai
Gautą atsiliepimą galite įkelti paspaudę Sukurti naują. Atsidariusiame naujame lange reikia užpildyti informaciją.
Pastaba: būtina pažymėti varnele Publikuoti, kitu atveju atsiliepimas nebus matomas viešai.
Klientų atsiliepimų bloko aktyvavimas ADMIN paskyroje Nustatymai > Elektroninės prekės išvaizda > X puslapis > Atsiliepimų blokas.
X puslapis - pasirenkate, kuriuose puslapiuose norite, kad būtų rodomas atsiliepimų blokas pvz.: Tituliniame puslapyje, Kategorijų sąraše ar kitur.
Nustatymai > El. parduotuvės išvaizda > Bendri nustatymai galite aktyvuoti funkciją Rodyti datą.
Įkeliant kliento atsiliepimą galėsite nustatyti, kada buvo parašytas atsiliepimas ir nurodyta data bus matoma visiems klientams el. parduotuvėje atsiliepimų bloke.
SVARBU!