Apie automatizuotą laiškų siuntimą ir nuolaidų kuponų dalijimą žiūrėkite mokomąją medžiagą Mailerlite integracija
“Rinkodara –> Klientų atsiliepimai”
Klientų atsiliepimai labai svarbūs kiekvienai parduotuvei. Kiekvienas geras atsiliepimas, skatina naujai apsilankiusį pirkėją įsigyti prekę bei leidžia pasitikėti parduotuve.
Automatiškai šią funkciją galima padaryti susiejus sistemą Malerlite apie kurią bus atskira mokomoji medžiaga. Tokiu būdu, atskiras laiškas po, pavyzdžiui, 5 dienų įvykdyto užsakymo bus išsiųstas elektroninė žinutė. Žinutėje bus klausimas patiko ar nepatiko, o po jo klientas galės palikti atsiliepimą. Tuomet rankiniu būdu bus galima įkelti atsiliepimą į elektroninę parduotuvę (spaudžiate “sukurti naują”).
Kad klientai galėtų matyti atsiliepimus, galite tam tikruose puslapiuose, pavyzdžiui, tituliniame ar prekių puslapyje įjungti atsiliepimų bloką (“Nustatymai –> Elektroninės prekės išvaizda –> X puslapis –> Atsiliepimų blokas”).